خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان گفت: امروز به ویژه بانوان بسیجی برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در سطح جامعه کوشا باشند.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۹۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

بانوان بسیجی با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنندمریم رزجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: توجه به حجاب از ضروریات دین الهی و جامعه است که باید آحاد مردم نسبت به اجرای درست آن حساس باشند.

وی با بیان اینکه برای احیای حجاب اسلامی در چنین روزی بسیاری از مردم در مسجد گوهرشاد شهید شدند، افزود: همه مردم مسلمان به رعایت حجاب در جامعه موظف هستند و ما باید از این رو خون شهدا را پاس بداریم.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: امروز دشمنان همه توان خود را به کار بسته‌اند و ما باید فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر را به ویژه در خصوص مسئله حجاب اجرا کنیم.

وی گفت: امروز به ویژه بانوان بسیجی برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در سطح جامعه کوشا باشند.

رزجی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا برنامه‌های متنوعی از قبیل توزیع بسته‌های  فرهنگی، بهداشتی در حاشیه‌های شهر، پویش عروس‌های محجبه، مسابقه نقاشی و خطاطی با مضمون عفاف و حجاب، ارسال پیامک، طراحی پوستر برگرفته از مضامین شهدا و... در سطح فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات