خبرهای داغ:

حجت‌الاسلام والمسلمین قابل پشتوانه محکمی برای نیروهای متدین و انقلابی بودند/ نگاه پدرانه ایشان حکیمانه، ایمانی و ارزشی بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم تکریم از حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین قابل پشتوانه محکمی برای نیروهای متدین و انقلابی بودند.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۶۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تکریم حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل امام جمعه موقت قزوین و مسئول رسیدگی به امور مساجد استان قزوین از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 

در این مراسم آیت‌الله عابدینی ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: امام جواد(ع) می‌فرمایند مؤمن به سه چیز احتیاج دارد که توفیق الهی، واعظ درونی و روحیه‌ای برای پذیرش دستورات قرآنی و کلام ائمه اطهار(ع) از جمله آنهاست.

 

وی با تقدیر از ده‌ها سال خدمت مجاهدانه و مخلصانه حجت‌الاسلام والمسلمین قابل تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین قابل شخصیت بزرگواری هستند که قبل از انقلاب جزو طلبه‌های مبارز بودند و پس از انقلاب نیز پای کار منویات امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بودند و ان‌شاءالله این تلاش‌ها مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: مواضع صریح و شفاف حاج آقای قابل در دفاع از ارزش‌های انقلاب و نیروهای انقلابی همواره در تمام استانهایی که ایشان فعالیت داشتند به خوبی مشاهده می‌شود و این روحیه از ویژگی‌های بارز ایشان است.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: ایشان در سنگر شورای نگهبان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امور مساجد و اقامه نماز جمعه قبول زحمت کردند و ما حقیقتاً از حضور و خدمات ایشان در استان قزوین بهره مند شدیم.

 

وی با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین قابل پشتوانه محکمی برای نیروهای متدین و انقلابی بودند، گفت: ایشان پایگاه بسیار ارزشمندی برای حمایت از حق و ارزش‌های انقلابی بوده و هستند و نگاه پدرانه ایشان خنثی نبود بلکه حکیمانه، ایمانی و ارزشی بود.

 

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: حقیقتاً قلباً از رفتن حاج آقای قابل از استان قزوین ناراحت هستیم اما شرایط خانوادگی ایشان به گونه‌ای است که نمی‌توان اصرار به ماندن کرد و امیدواریم هر جا هستند برکات و تأثیرگذاری‌شان بین مؤمنان مستدام باشد و از کوتاهی‌هایی که ما نسبت به ایشان داشتیم حلالیت می‌طلبیم و تقاضای دعای خیر داریم.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل نیز در این مراسم با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برای برگزاری این برنامه اظهار کرد: از بزرگواری‌های امام جمعه محترم که نسبت به بنده لطف داشتند و اعتماد کردند بسیار سپاسگزار و ممنون هستم و از همه نهادها و مسئولانی که لطف داشتند قدردانی می‌کنم.

 

وی تصریح کرد: در این مدت روی باز و گشاده عزیزان برای من سرمایه بزرگی بود که توانستیم برخی از اقدام ها را با همکاری و لطف عزیزان داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قابل بیان کرد: در جمهوری اسلامی قبول مسئولیت یک توفیق محسوب می‌شود و سر کسی نباید منت داشته باشیم و این نظام است که بر سر ما منت دارد چرا که اجازه داد در این میدان حضور داشته و خدمت کنیم.

 1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار