آغاز زندگی 70 زوج جوان کرمانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

مسئول جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس سبک برگزاری مراسم تغییرکرد و مراسم را بدون تجمع برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۹۴۸۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  اکرم رنجبر مسئول جامعه بسیج زنان سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص برگزاری مراسم پیوند فاطمی اظهار داشت : بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان با تاسی از منویات مقام معظم رهبری بر عملی کردن سبک زندگی و سیره حضرت زهرا(س) اقدام به برگزاری این مراسم کرده است  و این امر برای دومین سال متوالی  در استان کرمان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس سبک برگزاری مراسم تغییرکرد و مراسم را بدون تجمع برگزار شد.

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه ثارالله استان کرمان  افزود:  صبح امروز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی ( علیه السلام ) و حضرت فاطمه ( سلام الله )  70 زوج کرمان  به طور همزمان  زندگی مشترک خود را آغاز خواهند کرد .

رنجبر ادامه داد: مراسم پیوند فاطمی به مدت  یک هفته در سراسر استان کرمان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این 70 زوج هیچ گونه تجمعی ندارند و تنها رژه خودرویی دارند که به صورت نمادین در شهر برگزار شده و پس از رژه موتوری در شهر به صرف ادای احترام به شهدا توقف کوتاهی در گلزار شهدای کرمان داشته و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با اهدای گل به مزار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا ادای احترام می‌کنند.

رنجبر افزود:  70 خودرو شب گذشته  گل زده شده است در این مراسم به 29 زوج جوان کل جهیزیه و به بقیه زوج ها به رسم یادبود یک جلد قرآن کریم، کارت هدیه و یک قلم کالای منزل به همراه چادر عروس هدیه داده شد.

وی در پایان ضمن تشکر از  همه نهاد هایی که در این امر یاری رسان بودند  خاطر نشان کرد:  سپاه ثارالله استان کرمان، معاونت بهداری سپاه، بسیج اصناف، ستاد کنگره شهدای استان کرمان، صنف گلفروشان استان کرمان و دانشگاه علوم پزشکی همکاری زیادی در برگزاری این مراسم با داشتند که همین جا از همه کمال تشکر را داریم

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار