مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام:

شهدای هسته ای سند مظلومیت ایران اسلامی هستند

تولیده با بیان اینکه برای شناساندن سیره اخلاقی شهدای هسته‌ای کشور باید بیش از گذشته تلاش کرد، گفت: شهدای هسته ای ایران، سند مظلومیت ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۲۵۹۷۵۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، یکم مرداد ماه، مصادف با شهادت شهید هسته ای کشور داریوش رضایی نژاد است، داریوش رضایی‌نژاد (متولد ۱۳۵۶ در آبدانان) دانشجوی دکترای مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بود که در ۱ مرداد ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی به ضرب گلوله در مقابل منزلش و در برابر چشمان همسر و دختر خردسالش مورد سوءقصد ۲ موتورسوار قرار گفت و به شهادت رسید.

به همین مناسبت در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید هسته ای کشور، شهید داریوش رضایی نژاد، «اسدالله تولیده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، حجت الاسلام« علی چراغی پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه آبدانان و جمعی  از مسولان امشب  با خانواده  شهید « داریوش رضایی نژاد» دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهدای هسته ای کشور، اظهار کرد: حادثه تروریستی اول مرداد ماه سال ۹۰ سند دیگری از قربانی بودن ایران اسلامی در برابر خشونت و ترور است.

« اسدالله تولیده» تصریح کرد: در این جنایت منافقین کوردل و ایادی استکبار  یکی دیگر از  اندیشمندان بزرگ این انقلاب را به شهادت رساندند غافل از اینکه شهادت  این دانشمند هسته ای انقلاب تدوام بخش مسیری شد که به وسیله آنان آغاز شده بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدای هسته ای ایران، سند مظلومیت ایران اسلامی هستند، افزود: انرژی هسته‌ای تنها بخشی از راهی بود که این شهدا در راه اعتلا و پیشرفت آن در کشور حرکت می‌کردند و مهم‌ترین هدف این شهدا مبارزه با استعمار علمی استکبار جهانی بوده‌ است که همین امر باعث ترور این بزرگان از سوی دشمنان کشور شد.

تولیده با اشاره به رشادت های فراوان پدر شهید رضایی نژاد  در ایام جنگ هشت ساله تحمیلی به عنوان نیروی بسیج مردمی و رزمنده دفاع مقدس، گفت: خانواده‌ شهید رضایی نژاد  مظهر ایثار و فداکاری هستند و به طور قطع در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی وجود داشته باشد به طور قطع هیچ دشمنی نمی‌تواند در آن نفوذ کند.

در ادامه این دیدار، پدر شهید رضایی نژاد با قدردانی از توجه مسئولان استان به خانواده‌های معظم شهدا، اظهار کرد: بنده به صورت داوطلبانه به جبهه اعزام شدم و آن زمان حفاظت از نظام و دفاع از انقلاب را وظیفه خود میدانستم و در این راه هیچ چشم داشتی نداشتم و آن را یک تکلیف می دانم.
وی خاطرنشان کرد:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم منتی بر انقلاب نداریم و در صورت نیاز خود و خانواده ام یاری گر انقلاب خواهیم بود.

شهید داریوش رضایی‌نژاد ۲۹ بهمن سال  ۱۳۵۶  در شهرستان آبدانان در استان ایلام به دنیا آمد و اول مرداد  ۱۳۹۰  توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار