مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ؛

3100 پرونده برای رزمندگان فاقد مدارک بالینی در ایلام تشکیل شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: سه هزار و ۱۰۰ پرونده برای رزمندگان فاقد مدارک بالینی در ایلام تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۰۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: حدود ۲۲ عنوان برنامه به مناسبت روز شهدا در سطح استان برگزار خواهد شد، از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی تا یادواره‌ها و دیدار‌ها که شاخص‌ترین آن‌ها دیدار با خانواده شهداست.

وی افزود: نزدیک به ۱۵ درصد از کل جمعیت استان خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان هستند که ۹۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام اظهار کرد: با احتساب رزمندگان ۳۵ درصد از جامعه کل استان ایلام رزمنده هستند که این ظرفیت در کل کشور کمتر دیده شده است.

وی با اشاره به برگزاری حدود ۱۵۰ یادواره در سطح استان، تصریح کرد: در بحث رزمندگان فاقد مدارک بالینی نزدیک به سه هزار و ۱۰۰ پرونده تشکیل شده که تاکنون ۲۴۵۰ نفر از این افراد تعیین تکلیف شده و بیشترین آن مربوط به سپاه بوده و هیچ استانی مثل استان ایلام در این خصوص عمل نکرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام افزود: در بحث تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران که شامل رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا می‌شود سال گذشته ۳۵۰۰ نفر تبدیل وضعیت شدند که نزدیک ۹۵ درصد دستگاه‌های اجرایی این کار را انجام داده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار