خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 485 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 21 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۵۹۷۶۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

وقوع 21 حادثه طی 24 ساعت گذشته در همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 12 عملیات اطفای حریق و هشت عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت فعالیت در تاریخ یکم مرداد ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 485 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 21 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 15 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 50 تماس اشتباه و متأسفانه 399 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت 12 مورد آتش‌سوزی شامل دو مورد حریق باغ در میدان فرودگاه و شهرک الوند، حریق مغازه در بلوار الغدیر، حریق انبار در کوچه قلعه حمام، حریق خودرو در میدان فلسطین، نشت گاز خودرو در حیدره و 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم 3 مورد، اعتمادیه، پشت اتکا و بلوار امام خمینی بوده است.

بیاناتی ادامه داد: همچنین 8 مورد عملیات امداد و نجات شامل 3 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در خواجه رشید، جانبازان و میدان باباطاهر، 2 مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در نایب احمد و شهناز، دو مورد مهار حیوانات در استادان و جهان نما و رفع آبگرفتگی در کوچمشکی بوده است.

وی با بیان اینکه تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در میدان شریعتی صورت گرفت، گفت: تعداد 6 نفر نجات یافته طی این عملیات‎ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات