خبرهای داغ:
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان با کمک خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در همدان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با توجه به شروع هفته ازدواج پویش ازدواج جوانان با کمک خیرین و سازمان‌های مردم نهاد توسط اداره کل ورزش و جوانان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۵۹۸۷۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان با کمک خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در همدانمحرم روزبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک هفته ازدواج اظهار داشت: با توجه به شروع هفته ازدواج پویش ازدواج جوانان با کمک خیرین و سازمان‌های مردم نهاد توسط اداره کل ورزش و جوانان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا اجرای فعالیت‌ها و جشن‌ها و همایش بزرگ در تالارها و در میادین اصلی شهر امکان‌پذیر نبود، گفت: با توجه به این شرایط به طرف ایجاد مراکز مشاوره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فضای مجازی در راستای ترغیب جوانان به ازدواج و همچنین ازدواج آسان و پایدار و آگاهانه گام برداشتیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ابراز داشت: با همکاری‌های مراجع اصلی، استانداری و فرمانداری و با مشارکت مجمع خیرین استان و سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌ها نیز پویش‌های مختلفی راه‌اندازی شده است.

وی اظهار کرد: ایجاد مراکز مشاوره و پویش‌های مجمع خیرین توانسته کمک وافر و شایانی کند که خانواده‌ها آگاهی لازم و کافی را در خصوص ازدواج جوانان پیدا کنند و با حضور مشاوران و دست اندر کاران موانع و مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار