خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه آمنه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

اهدای یک سری جهیزیه به نوعروس همدانی توسط پایگاه آمنه

فرمانده پایگاه آمنه همدان گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) یک سری جهیزیه به همت بسیجیان پایگاه آمنه همدان به خانواده‌ای نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۵۹۶۳۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱

اهدای یک سری جهیزیه به نوعروس همدانی توسط پایگاه آمنهمهری اسدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت زهرا (س) اظهار داشت: ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگویی برای تمام جوانان است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان و با اشاره به نقش خانواده‌ها در سوق دادن جوانان به ازدواج آسان گفت: خانواده‌ها باید جوانان را به ازدواج آسان و به موقع تشویق کنند.                                                                                                                         

فرمانده پایگاه آمنه همدان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف به همت بسیجیان پایگاه به مناسبت روز ازدواج تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این پایگاه عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب و تلاش برای ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

وی با اشاره به تهیه جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های نیازمند به همت بسیجیان گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) یک سری جهیزیه به همت بسیجیان پایگاه آمنه همدان به خانواده‌ای نیازمند اهدا شد.

اسدی تصریح کرد: با ترویج فرهنگ ازدواج آسان علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات موجود بر سر راه جوانان رفع می‌شود موجب ایجاد نشاط در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات