خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

کارشناسی دقیق و فرهنگی تنها راهکار بهبود وضعیت عفاف و حجاب

حجت الاسلام والمسلمین راسخی گفت: اصلاح وضعیت عفاف و حجاب نیازمند کار کارشناسی دقیق و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۲۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت الاسلام والمسلمین راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در جلسه برنامه‌های بسیج اصناف در مبحث عفاف وحجاب که در اتاق جلسات حوزه مقاومت بسیج اهل بیت (ع) اصناف شهرستان سمنان برگزار شد گفت:اصلاح وضعیت عفاف و حجاب نیازمند کار کارشناسی دقیق و فرهنگی است.
وی ضمن اشاره به اهمیت قضیه عفاف و حجاب گفت:خداوند فرمود: ه انسانی که می‌خواهد به بهشت برود باید نکاتی را رعایت کند و یکی از آن‌ها دوری از گناهان و رعایت واجبات الهی است و رعایت عفاف و حجاب یکی از آنهاست.
وی ادامه داد: حجاب چیزی نیست که اسلام آورده باشد، قبل از اسلام، حجاب وجود داشته است؛ و از اهمیت ویژه‌ای هم برخوردار بوده است؛ و افراد بد حجاب و بی حجاب را بی فرهنگ می‌دانستند و کسانی که حجاب داشتند را با فرهنگ می‌دانستند، ولی در شرایط کنونی این نگرش در حال تغییر است و این آسیب است.
وی افزود:در بحث عفاف و حجاب دشمنان ما به صورت گسترده در حال تلاش برای ضربه زدن به عفت و حیا و پوشش مردان و زنان ما هستند و در این راه شاید میلیارد دلاری در حال هزینه کردن هستند و در مقابله با این تهاجم فرهنگی دشمن، راه چاره فرهنگ سازی است و این فرهنگ سازی باید از طریق همه مردم و دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها صورت پذیرد. نه فقط بسیج یا نیروی انتظامی و اداره ارشاد و. بلکه تمامی این دستگاه‌ها باید در کنار هم باشند تا نتیجه مطلوبی در بحث عفاف و حجاب گرفته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها