فرمانده سپاه استان کردستان در دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر:

دشمنان هرگز نمی‌توانند اوج کمال را از فرزندان این آب و خاک بگیرند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز با خانواده‌های معظم شهدای جهادگر، دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۶۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی در دیدار با خانواده شهدای معظم جمال کریمی و محمد کرمی ضمن عرض تبریک و تسلیت و ابراز همدردی اظهار داشت: شهادت از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدّس‌ترین مفاهیم معارف الهی است و ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان در دنیا و در چشم قدرت‌های شیطانی، ناشی از همین شهادت‌ها است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: این شهیدان گرانقدر در عین حال که نان آور خانواده خود بودند در خدمت محرومان و نیازمندان بوده و در حین خدمت رسانی مورد هدف دشمنان قرار گرفتند.

سردار حسینی در ادامه عنوان کرد: شهادت اوج کمال یک انسان است، تروریست‌های اجیر شده به دست دشمنان اسلام با این اقدام جنایتکارانه خود بار دیگر ماهیت و ذات پلید خود را نشان داده و ۲ تن از جهادگران عرصه خدمت به مردم را به شهادت رساندند، اما باید بدانند هرگز نمی‌توانند اوج کمال را از فرزندان این آب و خاک بگیرند.

وی در این دیدار با بیان اینکه شهدای ما محدود به زمان خاصی نیستند و باید در همه لحظات با یاد و نام آن‌ها و تأسی از تجربه‌های زندگی آنان گام‌های خود را در مسیر پیشرفت محکم‌تر برداریم، افزود: شهدا با تأسی به اهل‌بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده آنان ادامه‌دهنده خط سرخ حسینی و راه شهیدان است.

سردار حسینی همچنین ابراز داشت: در روز تشییع پیکر مطهر این شهیدان شاهد بودیم مردم منطقه چگونه برای بدرقه آمدند تا ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا، نشان دهند همچنان در مسیر انقلاب و خط امام و رهبری هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس در پایان عنوان کرد: این مردم ثابت کردند در تمام صحنه‌ها حضور دارند، چون این انقلاب، انقلاب پابرهنگان فقراست و امروز شاهدیم چگونه از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند لذا به خانواده این عزیزان تبریک می‌گوییم که اینگونه فرزندان خود را تربیت کرده اند.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات