خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان هرمزگان:

جشنواره و مسابقه فرهنگی هنری هفته عفاف و حجاب با موضوع حریم خانواده برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان استان هرمزگان گفت: جشنواره و مسابقه فرهنگی هنری هفته عفاف و حجاب با موضوع حریم خانواده برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۷۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

 

منیر محمدی مسئول بسیج جامعه زنان استان هرمزگان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب گفت: هفته عفاف و حجاب در استان هرمزگان برنامه‌های مختلف و متنوعی برگزار شد.

وی افزود: افتتاحیه فروشگاه پوشاک اسلامی استان و بازتاب آن در فضای مجازی، گردهمایی مجازی دختران حاج قاسم، تقدیر از فعالان در عرصه حجاب و عفاف، مطالبه گری از مسئولان، جشنواره و مسابقه فرهنگی هنری با موضوع حریم خانواده، تولید محتوا در قالب نماهنگ، کلیپ و مستند کوتاه بخشی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.

محمدی بیان کرد: سخنرانی علمایی همچون ماندگاری، شهیدی و سایر بزرگان با موضوع عفاف و حجاب را برگزار کردیم که به صورت زنده در فضای مجازی پخش شد.

 مسئول بسیج جامعه زنان استان هرمزگان با اشاره به برنامه‌های دیگر اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در اماکنی همچون مجتمع‌های تجاری یا پارک‌ها همراه با مسابقه و اهداء جایزه از دیگر اقدمات برای این هفته بود.

وی درباره استقبال مردمی از برنامه‌ها ابراز کرد: در افتتاحیه پوشاک اسلامی استقبال خوبی صورت گرفت که بازتاب خوبی هم داشت که امیداریم این طرح در شهرستان‌های دیگر هم اجرا شود. همچنین اصناف و اقشار استقبال خوبی از جشنواره فرهنگی و هنری داشتند.

ارسال نظرات