خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

برگزاری عروسی ساده توسط دختران حاج قاسم و هدیه هزینه آن به اردوهای جهادی

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: دختران حاج قاسم با برگزاری عروسی ساده و صرف هزینه مراسمشان به اردوهای جهادی نیز حلاوت خاصی در هفته عفاف و حجاب ایجاد کردند.
کد خبر: ۹۲۶۰۱۵۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

 

زهره روستا مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، گفت: پس از صدور بیانیه گام دوم، مسئولان فرهنگی بسیج جامعه زنان آرایش جدیدی گرفتند و با نگاه تمدنی به نقش آفرینی پرداختند.

وی افزود: دختران حاج قاسم در سراسر استان جشن حجاب گرفتند و به اذن فاطمه الزهرا(س) چادر ها را که رمز تقدس و امنیت و اقتدار ماست زیارت کردند.

 روستا بیان کرد: در دو برنامه برند از سیما و صدای استان، یاد غیور مردان گوهر شاد را ندا کردند و روزانه طبق روز شمار به تبیین شعار روز در برنامه خانواده گفتگوی رادیویی داشتیم که به شکرانه آن گل و هدیه فرهنگی توزیع شد. همچنین کارناوال شادی در برخی از شهر ها به راه افتاد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی، اظهار کرد: پس از سخنرانی اردیبهشت ماه رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان و صدور توصیه‌های دهگانه ایشان، دختر ان ما بیش از پیش مدافع حریم حجاب  عفاف شدند و با یارگیری در گروه دختران گمنام مولاتنا فاطمه الزهرا(س) و با  نقش آفرینی موثر تصویر فاخری از ندای فطرت، مستوری و پوشش را رقم زدند.

وی افزود: حضور کارشناس کشوری برنامه سمت خدا در جمع بانوان ما این شعف را دوچندان ساخت، نکته جالب اینکه حتی کرونا نتوانست شور دینی و بالندگی بانوان را به پاسداشت حجاب و عفاف  تحت تاثیر قرار دهد.

روستا ابراز کرد: برگزاری جشن های متعدد «دختران مکتب سلیمانی دختران تمدن ساز»، «بانوان تراز انقلاب» ،«راه و رسم ریحانگی»، « الگوی سوم در گام دوم انقلاب » با رعایت پروتکل های بهداشتی؛ پویش و لایو های متعدد در فضای مجازی با عنوان «سهم من در آرامش شهر من» و همکاری در افتتاح نمایشگاه و فروشگاه «خانه بهشتی» که در معرفی لباس‌های جوان پسند و شاد متناسب با شئون فطری نقش بسزایی داشته است.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی، ادامه داد: در طول سال نیز برنامه هایی مثل ایجاد باشگاه هنر انقلاب، نمایشگاه عقیق سلیمانی که ۸۰۰ اثر فرهنگی و هنری در بحث عفاف و حجاب جمع آوری شد، اهداء کتاب الگوی سوم و لوح معماران یکصد سال تباهی، ارسال طرح ندای فطرت و ۶۰ برنامه پیشنهادی در موضوع عفاف و حجاب به دستگاه ها و اقشار طرح آن در شورای فرهنگ عمومی، تجمع بانوی خراسانی در ۱۷ دیماه در دفتر نماینده محترم ولی فقیه در اعتراض به کشف حجاب، شب خاطره مهربانو، فعالیت گروه های تذکر لسانی، انجام ختومات نثار شهدای مسجد گوهر شاد و همکاری بسیجیان در طرح ناظر از دیگر برنامه‌هایی بود که برگزار شد.

وی گفت: دختران حاج قاسم با برگزاری عروسی ساده و صرف هزینه مراسمشان به اردوهای جهادی نیز حلاوت خاصی در هفته عفاف و حجاب ایجاد کردند. امید داریم با حفظ حجاب در حفظ امنیت بکوشیم تا بارش رحمت الهی را بر زندگانی سراسر سبز مردم خوبمان نظاره گر باشیم.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار