خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب صورت گرفت؛

توزیع 2000 پارچه چادر مشکی با قیمت تمام شده کارخانه

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران گفت: توزیع 2000 پارچه چادر مشکی با قیمت تمام شده کارخانه توسط سپاه تهران بزرگ در همکاری با سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انجام گرفت.
کد خبر: ۹۲۶۰۱۸۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

 

اکبری مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، گفت: از جمله برنامه‌های ما برای هفته عفاف و حجاب برنامه‌ریزی جهت برپایی نمایشگاه‌های یک حس خوب در ده نقطه شهر تهران جهت برپایی بعد از هفته عفاف وحجاب با هدف ادامه برنامه ها وفعالیت های تاثیر گذار در طول سال بود که اول مرداد به مدت یک ماه برگزار می‌شود و در صورت موفقیت طرح ادامه پیدا خواهد داشت.

وی افزود: تهیه کلیپ آموزشی(به صورت دوربین مخفی)، رو نمایی از رمان در پناه با موضوع عفاف و حجاب توسط دبیر خانه عفاف وحجاب سپاه تهران بزرگ، راه اندازی پویش مردمی تجربه آرامش و من متعهدم، مسابقه کتابخوانی با موضوع گوهرشاد که نمایش میدانی آن به دلیل کرونا تغییر یافت، تهیه بیانیه توسط سازمان بسیج جامعه زنان و بارگزاری بیانیه روز ملی عفاف و حجاب در سایت‌ها وخبرگزاری‌های مختلف از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.

اکبری ادامه داد: مطالبه گری در قالب مصاحبه خبری با فعالان عرصه عفاف و حجاب در رابطه با پوشش نا‌مناسب بازیگران در سریال‌ها، تهیه و انتشار مستند روایت‌گری کشف حجاب در فضای مجازی در سطح حلقات صالحین با بهره‌گیری ازکانال‌ها و گروه‌های مجازی، برگزاری تریبون آزاد با موضوع عفاف وحجاب در بوستان آبعلی، پحش انیمیشن میراث کهن درفضای مجازی، فضاسازی محیطی و میدانی، تهیه و توزیع پوستر و بنر به مناسب روز ملی عفاف و حجاب، تهیه بروشور شهیده سال خانم صدیقه رودباری نیز از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسوالله(ص) به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران اظهار کرد: تهیه کتاب صوتی با موضوع هنجارسازی حجاب برتر ازدیدگاه رهبر معظم انقلاب، تهیه کتاب صوتی «من میترا نیستم» با موضوع زندگی شهید زینب کمایی و برگزاری مسابقه این دو کتاب از دیگر برنامه‌های برگزار شده این سازمان برای هفته حجاب و عفاف بود.

وی ابراز کرد: نشر کلیپ‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی، نشر احکام و ترویج شاخصه‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی، معرفی و تشویق خواهران نمونه ؛موفق ؛نخبه و محجبه درسازمان ها و نهادها، تبلیغات وا طلاع رسانی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، خبرگزاری‌ها، سایت ها و روزنامه‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ما در هفته حجاب و عفاف بود.

اکبری با اشاره به دیگر برنامه‌های در هفته عفاف و حجاب، عنوان کرد: برپایی ایستگاه‌های پاسخ به سوالات شرعی؛ مشاوره خانواده و... پیرامون عفاف وحجاب با رعایت پروتکل بهداشتی؛ برگزاری مسابقات فرهنگی؛ عقیدتی؛ و.... با موضوعات مرتبط با عفاف وحجاب، مسابقه عروسک‌های با حجاب در فضای مجازی، ارسال پیامک روز شمار عفاف و حجاب، انتشار بیانات حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون عفاف و حجاب و جایگاه زن از نگاه قرآن و ائمه اطهار (ع) در خبرگزاری‌های داخلی، سازمان‌ها و کانال‌های حلقه های صالحین نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی ما در هفته حجاب و عفاف بود.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران، ادامه داد:‌ تهیه وتوزیع بسته‌های فرهنگی متناسب با روز ملی عفاف و حجاب، استفاده از داستانهای کوتاه با موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی، برگزاری دوره آموزش مجازی با عنوان طلایه داران عفاف و حجاب، توزیع 2000 پارچه چادر مشکی با قیمت تمام شده کارخانه توسط سپاه تهران بزرگ، توزیع بن خرید و دوخت چادر توسط بسیج اصناف، برگزاری مسابقه عکس با حجاب ویژه سطح سنی 9 الی 15 سال، برگزاری برنامه فرهنگی اجرای سرود با موضوعات حیا، عفاف، حجاب، خانواده به صورت کارناوال خیابانی، فروش محصولات عفاف و حجاب درفضای مجازی با نازلترین قیمت، تهیه یاداشت، مصاحبه، مقاله و انتشار آنها درخبرگزاری‌ها با موضوع حیا، عفاف و حجاب و مشاوره اجتماعی تحکیم خانواده در فضای مجازی از دیگر اقدامات انجام شده توسط ما در هفته عفاف و حجاب بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تهیه مستند ریحانه با موضوع زندگی خانم دکتر اعظم عزتی وظیفه خواه دانشجوی دکترای علوم حدیث قرآنی و مدرس حوزه سوابق پژوهشی شامل تالیف کتاب «مسلط به زبان عربی» مادر چهار فرزند که دو فرزند ایشان هم اختراع داشتند؛ نیز از دیگر کارهای انجام شده در هفته عفاف و حجاب بود.

 

 

ارسال نظرات