خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک

حاج قاسم سلیمانی نمونه ی یک مدیر با اخلاص بود که با حداقل امکانات حداکثر بازدهی را حاصل کرد

امام جمعه آبیک در گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگی سپاه آبیک بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک مدیر با اخلاص بود که با حداقل امکانات حداکثر بازدهی را حاصل کرد.
کد خبر: ۹۲۶۰۲۲۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام سید محمد میرامینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک در گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگی در جمع پایوران و سربازان ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک ضمن گرامیداشت ایام مبارک ماه ذی الحجه بیان کرد: توصیه موکد آیت الله بهجت (ره) به جوانان عمل به چیزهایی که می دانند بود که اگر این وظیفه انجام شود بقیه مسائل حل خواهد شد وخیلی از این جلساتی که بعنوان جلسات وعظ و موعظه برگزار می شود بیشتر یادآوری و تذکر به انسان می دهد زیرا آنچه را که باید بدانیم را همه میدانند و جان کلام نیز این است که به آنچه که می دانید عمل کنید.

امام جمعه آبیک افزود: تولیدی ذهن خود انسان ماندگاری زیادی دارد تا اینکه از کسی چیزی بیاموزد و تا خود فرد تامل و تعمق نکند به جایی نخواهد رسید و اوقات سحر بهترین اوقات برای ذکر خدا می باشد.

وی متذکر شد: صفت اخلاص صفت برجسته ای می باشد که می تواند در درون هر انسانی باشد و آدمی که اخلاص دارد همه چیز را دارد و همه ی بدی ها را نیز از بین می برد و کار بنام خدا و برای خدا کارکردن با همدیگر تفاوت دارد و کار باید برای خدا باشد تا ارزش پیدا کند.

میرامینی خاطرنشان کرد: بعضی مواقع رفتار خدا با خودمان را توهین آمیز و تحقیر آمیز می دانیم و نمی دانیم که خداوند بهترین مصلحت ها را به خالص ترین افراد می دهد که می شود در زندگی امامین انقلاب دید و طبق احادیث کار و عمل کم ولی با اخلاص با ارزش تر است از کار زیاد بدون اخلاص است.

وی در خاتمه تصریح کرد: یک مدیر با اخلاص با حداقل امکانات حداکثر بازدهی را می دهد و مثل حاج قاسم سلیمانی که با اخلاص سرشار خودش و معجزه اخلاص توانست یک تنه و برای خدا کارهای بزرگی انجام دهد و کسی که اخلاص نداشته باشد با بهترین امکانات و تجهیزات نیز بی کفایت خواهد بود.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار