سنجش سلامت ۲۸ هزار نوآموز کردستانی در ۲۲ پایگاه سلامت

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان در مراسم افتتاح پایگاه سنجش سلامت جسمانی بدو ورود به دبستان گفت: امسال وضعیت سلامت جسمانی ۲۸ هزار نوآموز ورود به دبستان در ۲۲ پایگاه سلامت تست می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۰۲۲۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی در آیین افتتاحیه آغاز بکار ۲۲ پایگاه سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان که به صورت نمادین در دبستان خسروی کردستانی شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت سلامت جسمانی ۲۸ هزار نوآموز ورود به دبستان استان کردستان در ۲۲ پایگاه سلامت تست و پس از بررسی در سه گروه مدارس عادی، دیرآموز و استثنایی تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد این پایگاه‌ها در سال گذشته ۱۶ پایگاه بود، افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا و برای حفاظت از سلامت نو آموزان و با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۲۲ پایگاه افزایش یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از حذف سنجش دهان و دندان به خاطر سلامت نوآموزان خبر داد و بیان داشت: پایگا‌های سنجش سلامت در ۲ شیفت کاری به نوآموزان خدمات خواهند داد توصیه شده که اولویت اصلی پرسنل رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

قربانی گفت: هر پایگاه سنجش سلامت دارای هفت نفر پرسنل بوده و روزانه در هر پایگاه ۲۰ نوآموز پذیرش می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش هزینه دریافتی سنجش برای هر نوآموز ۴۰۰ هزار ریال اعلام کرد و بیان داشت: والدین نوآموزان با مراجعه به مدرسه محل ثبت نام نوآموز و با ارائه مدارک شناسنامه‌ای توسط مدیر مدرسه در سامانه سنجش به آدرس h۱.iehs.ir/tashkhis/home و h۱.csdeo.ir/tashkhis/home نوبت گیری می‌شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار