خبرهای داغ:
رییس پلیس راهور ملایر گفت: روز گذشته در کمربندی حاج علی طوسی شهرستان ملایر یک دستگاه سواری پژو با دو عابر پیاده برخورد کرد  و باعث فوت عابرین شد
کد خبر: ۹۲۶۰۲۷۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

بی‌احتیاطی راننده پژو پارس جان 2 عابر پیاه در ملایر را گرفتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ قاسم ساکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته در کمربندی حاج علی طوسی شهرستان ملایر یک دستگاه سواری پژو با دو عابر پیاده برخورد کرد  و باعث فوت عابرین شد، اظهار داشت: راننده سواری پژو جوان ۱۹ساله فاقد گواهینامه رانندگی است که خودرو هم واژگون می‌شود و راننده نیز مجروح شده است.

وی گفت: راننده این وسیله نقلیه ابتدا با عابر پیاده که در بلوار حاج علی طوسی در حال تردد بود برخورد کرده سپس وسیله نقلیه به سمت پیاده‌رو منحرف شده و با عابر دیگری برخورد می‌کند که هر دو عابر ۳۷ و ۴۲ ساله در دم جان باختند.

رییس پلیس راهور ملایر بیان کرد: توصیه می‌شود رانندگان به هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، صحبت کردن با سرنشینان خودرو و... که باعث حواس پرتی می‌شوند، خودداری کنند.

وی اضافه کرد: بهترین راهکار برای کاهش سوانح رانندگی توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است در این راستا کارشناسان بر اساس ویژگی راه‌ها  و ضرورت‌ها، توصیه‌ها و هشدارهایی را در قالب تصاویر در تابلو راهنمایی و رانندگی حاشیه معابر و راه‌ها نصب کردند تا راننده با توجه به این تابلوها مسیر مبدا تا مقصد را با ایمنی طی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات