خبرهای داغ:
دبیر اجرایی ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:
دبیر اجرایی ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید در همدان با بیان اینکه عطر رضوی در شهرستان‌های استان همدان پیچید، گفت: کاروان زیر سایه خورشید همراه با خادمین رضوی در شهرستان‌های نهاوند، بهار، فامنین، درگزین و رزن حضور یافتند.
کد خبر: ۹۲۵۳۵۵۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹

عطر رضوی در شهرستان‌های استان همدان پیچیدرضا مرتضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه عطر رضوی در شهرستان‌های استان همدان پیچید، اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و دهمین سال برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، خدام آستان قدس رضوی و کاروان زیر سایه خورشید استان همدان به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) امروز با حضور در حوزه علمیه خواهران شهرستان نهاوند از بانوان محجبه و بانوان فعال که در کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی مشغول جهاد بودند تقدیر کردند.

وی افزود: خادمین رضوی همچنین با حضور بر مزار سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی»، راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» ضمن غبارروبی از مزار شهدا با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

دبیر اجرایی ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید در همدان ابراز داشت: همچنین کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان بهار و جمع خیرین و بسیجیان سپاه ناحیه بهار حضور یافتند و از فعالان طرح کمک‌های مومنانه تقدیر به عمل آوردند.

وی عنوان کرد: حضور در منزل خانواده اهداکننده عضو یکی دیگر از برنامه‌های این کاروان در شهرستان بهار بود که خادمین رضوی با حضور در منزل مرحوم فرهاد وکیلی هویدا از این اقدام خداپسندانه پدر و مادر این بزرگوار که در سال ۹۵ و سن ۲۶ سالگی بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شد و در دهه کرامت با اهداء ۸ عضو به ۸ نفر جان دوباره بخشید، قدردانی کردند.

مرتضایی یادآورشد: در ادامه خادمین از پیر غلام اهل بیت(ع) که در بستر بیماری بود عیادت کردند.

وی ادامه دادد: حضور در شهرستان فامنین و بنیاد بین المللی آبشار شهرستان فامنین و دیدار با امام جمعه شهرستان فامنین نیز از دیگر برنامه‌های امروز بود.

دبیر اجرایی ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید در همدان با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان درگزین تصریح کرد: حضور در گلزار شهدای شهرستان قروه درگزین و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، حضور در کمپ ترک اعتیاد و کارگاه تولیدی کفش «تن پاک» روستای ینگه قلعه و دیدار و قدردانی از جهادگران عرصه سلامت و مقبله با ویروس کرونا از برنامه‌های اجرایی در شهرستان درگزین بود.

وی خاطرنشان کرد: خدام رضوی در ادامه در کارخانه سیمان هگمتانه شهرستان رزن حضور یافتند و با پرسنل و کارگران این کارخانه دیدار و از زحمات این بزرگواران تقدیر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات