خبرهای داغ:

تمام تلاش خود را برای بهبود بوستان‌های شهر به کار گرفته ایم

شهردار سرخه گفت: تمام تلاش خود را جهت بهبود فضا‌های شهری خصوصا پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر برای کودکان و خانواده‌ها بکار گرفته ایم
کد خبر: ۹۲۶۰۳۲۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
فصل تابستان فصل گرما و از طرفی فصل بازی و شادی برای کودکان می‌باشد و یکی از وظایف اصلی ما ایجاد محیطی سالم و امن در این فضا‌ها میباشد تا لحظاتی شاد را برای کودکان رقم بزنیم
باتوجه به درخواست مکرر مردم در خصوص رسیدگی به پارک‌ها و سالم سازی وسایل بازی به گفتگو با شهردار سرخه پرداختیم.
مصطفی نطنزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه در خصوص اقداماتی که در پارک ملت و سایر پارک‌های شهر سرخه انجام شده است اظهار کرد: زیباسازی ورودی پارک ملت وپارک ۱۳ آبان و ایجاد محل‌های مناسبی جهت اسکان موقت همشهریان و مسافرین در بوستان نماز از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در تابستان سال جاری بوده است.
وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به مواردی، چون نصب باکس تفکیک زباله، تعویض و رنگ آمیزی پایه چراغ‌ها و نصب صندلی اشاره کرد. بخش ورودی پارک ملت به علت وجود درختان بسیار بلند میدان دید را کاملا محدود کرده بود، با هدف جذابیت فضا، کلیه درختان به سمت بلوار بسیج توسط همکاران واحد امور شهری هرس شده اند.
شهردار سرخه گفت: وسایل بازی برقی داخل پارک ملت چندین سال قبل خریداری شده و به علت عدم صدور تاییدیه توسط اداره استاندارد وسایل بازی بلا استفاده بودند و شهرداری در قالب مزایده نسبت به فروش آن اقدام و خرید لوازم بازی جدید در دست اقدام میباشد البته در طی سال‌های آتی حتما این بخش از پارک رونق بیش تری خواهد گرفت.
نطنزی اضافه کرد: وسایل بازی خاص کودکان در حال حاضر در پارک ملت موجود و استاندارد بوده و همچنین کفپوش‌های این بخش تعویض شده است و خانواده‌ها با خیالی آسوده می‌توانند از آن استفاده نمایند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص عدم روشنایی کافی کلیه پارک‌های شهر بیان داشت: به علت شیوع ویروس کرونا به مدت چهار ماه کلیه پارک‌های سطح شهرستان تعطیل بوده و حتی با نصب بنر از حضور مردم در پارک‌ها ممانعت می‌شده است و در این راستا با هدف صرفه جویی در مصرف برق، کلیه وسایل روشنایی در پارک‌ها خاموش بوده و فقط یک سوم آن‌ها روشن بوده اند.
شهردار سرخه اذعان داشت:، اما با ورود به فصل تابستان برق‌های کلیه پارک‌های سطح شهر روشن شده و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی به لحاظ تامین نور نداریم.
نطنزی با بیان اینکه ما در کلیه بوستان‌ها و پارک‌ها با هدف فراهم نمودن فضایی شاد و سالم و مفرح برای خانواده‌ها و کودکان آبنما نصب و کلیه پایه چراغ‌ها رنگ آمیزی و لامپ‌های سوخته را تعویض کرده ایم؛ افزود: در کنار آن کلیه درختان پارک‌ها هرس، پاک سازی چمن ها، رنگ آمیزی جدول و صندلی‌های پارک‌ها انجام شده
وی در خصوص عدم رسیدگی به پارک خیابان سردار، واقع در روبروی اداره میراث فرهنگی شهرستان اذعان داشت: به علت انجام کار‌های عمرانی در این منطقه و اجرای جداره سازی دیوار خیابان سردار بخشی از مصالح ساختمانی در داخل محل بازی کودکان ریخته شده و فضایی نامناسب را ایجاد کرده که انشاله نواقص برطرف و تا هفته آتی محیطی مناسب برای بازی کودکان فراهم خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها