شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در سه سطح استانی، ملی و بین المللی از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۶۰۵۶۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی برگزاری بخش استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در سالن جلسات فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در این جلسه با اشاره به اهمیت فرهنگ و رسالت هنرمندان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی و تبیین ارزش های مقاومت، گفت: در سپاه و بسیج هیچ انحصاری وجود ندارد و از همه کسانی که معتقد به مسایل ارزشی و انقلابی هستند می خواهیم وارد میدان شوند و از آنها حمایت می کنیم.

سردار اکبری، با تأکید بر ضرورت حمایت از فیلم ساز، هنرپیشه ، فیلم نامه نویس و مستندساز خوب، افزود: تأکید ما این است که متولیان امر فرهنگ و هنر ، اهل فیلم و نمایش و مستندسازی را کمک دهند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این جلسه به خبرنگار ما گفت: مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با هدف گسترش گفتمان جهانی سینمای انقلاب اسلامی و مقاومت مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

مجتبی بیگی، اضافه شده بخش استانی و  تولیدات فیلم سازان بسیجی و نیروهای مسلح به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را از ویژگی های امسال جشنواره برشمرد و افزود: بخش استانی جشنواره در موضوعات مختلف فراخوان شده و فیلم کوتاه، فیلمنامه، انیمیشین، فیلم بلند و مستند از بخش هایی است که عزیزان علاقه مند می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره و دفتر سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.

وی آخرین فرصت برای ثبت نام و بارگزاری آثار در سایت جشنواه را پایان مردادماه دانست و افزود: امیدواریم ان شاءالله آثار قابل توجهی از فیلم سازان استانمان که ظرفیت های بسیار خوبی هم دارند و سابقه انتخاب اثر در دوره های قبل را داشتیم، بتوانیم آثار خوبی را از استانمان به این جشنواره ارسال کنیم.

بیگی خاطرنشان کرد: مرحله استانی جشنواره فیلم مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس و مرحله کشوری در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که آخرین مهلت ارسال آثار در بخش های مدافعان سلامت، جشنواره جشنواره ها و فیلمسازان بسیجی 30 مرداد99 می باشد و آخرین مهلت برای ارسال آثار در بخش های اصلی، سیدالشهدای مقاومت، روایت قلم، پژوهش، نقد و تحلیل فیلم و سینما 5مهرماه 99 است و علاقه مندان برای ثبت نام و اطلاع بیشتر می توانند به آدرسwww.moqavematfilmfest.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات