خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

پایه و اساس تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش است/ رسالت امروز ما افزایش هم‌افزایی‌ها و دشمن‌شناسی است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه پایه و اساس تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و این کار بسیار مهم و بزرگی است، گفت: امروز یکی از خطوط مقدم بسترسازی برای نظام جمهوری اسلامی در همین جا است.
کد خبر: ۹۲۶۰۵۶۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

پایه و اساس تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است/ رسالت امروز ما افزایش هم‌افزایی‌ها و دشمن‌شناسی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: رسالت پیامبران در دستگاه بزرگ تربیت و آموزش رقم می‌خورد و اساس و پایه کار انقلاب اسلامی بر انسانیت تربیت و تعالی انسان بود.

وی با بیان اینکه تمام هم و غم ما باید این باشد که بتوانیم این رسالت بزرگ پیامبری را که برای تربیت انسان‌ها است، رقم بزنیم، گفت: شاید صرفاً و آموزش و پرورش به تنهایی نتواند این ماموریت را انجام دهد بنابراین دستگاه‌های دیگر نیز باید کنار هم قرار بگیرند و مشارکت کنند تا این کار بزرگ اتفاق بیافتد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه پایه و اساس تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و این کار بسیار مهم و بزرگی است، گفت: در کشورهای دیگر افراد نخبه در آموزش و پرورش به کارگیری می‌شود تا نیرو برای کشور خود تربیت کنند.

وی افزود: ما هم باید در این مسیر قرار بگیریم که از نخبه‌های خود استفاده کنیم تا بتوانیم رسالت مهم تربیتی را فراهم کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه علم با تربیت متفاوت است، اظهار کرد: آنچه که امروزه جهان از آن آسیب می‌بیند نبود این دو در کنار هم است، شاید علم ایجاد شده باشد اما تربیتی که این علم را به مسیر صحیحی ببرد کمتر دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر می‌بینیم برای اولین بار در جهان آمریکایی‌ها از بمب اتم استفاده می‌کنند نشان دهنده آن است که شناخت علمی بالا است، ابراز داشت: در کنار این اقدام تربیتی نیست که آن بمب کجا استفاده می‌شود؛ چرا صدها هزار نفر انسان بیگناه کشته می‌شود، شاید یکی از دلایل آن نبود تربیت در کنار علم باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: امروز مجموعه و سپاه و بسیج در کنار آموزش و پرورش می‌خواهد در آن مسیر قرار بگیرد و با انجام ماموریت مشترک می‌خواهد، بگوید که همانگونه که در بسیاری از موضوعات برای دفاع از انقلاب اسلامی سینه سپر و دفاع کردیم امروز یکی از خطوط مقدم بسترسازی برای نظام جمهوری اسلامی در همین جا است.

وی ادامه داد: اگر بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان و اساتید بتوانند در آن مسیر با یکدیگر هم‌افزایی کنند آن معلم نمونه‌ای که باید برای انقلاب اسلامی تلاش کند و نیرو و فرزند انقلابی تربیت کند را پرورش دهد بزرگ‌ترین رسالت است.

سردار مجیدی از مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش و مسئول جدید بسیج فرهنگیان خواست که تلاش خود را بر روی این کار بگذارند و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ماموریت بزرگی را برای سپاه تعریف کرده است و ما باید ۸ میلیون نیروی مومن، جوان، انقلابی و پایه کار را تربیت کنیم که این ماموریت بزرگی است و به تنهایی از عهده ی سپاه بر نمی‌آید.

*باید به سمت تربیت نیروی انقلابی برویم

وی تصریح کرد: وقتی بسیج ۲۲ گانه‌ای که در سپاه راه‌اندازی می‌شود به سمت تربیت آن نیروی انقلابی برویم و هر قشر سهم خود را انجام دهد؛ اگر بتوانیم هم افزایی کنیم که در این سیر قرار بگیریم به فرموده رهبر معظم انقلاب که بسیج بزرگ‌ترین شبکه مردمی جهان است ما آن جا دیگر نگرانی نداریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه اگر به آن سمت نرویم به طور قطع هر جا این خلأ ایجاد شود از آنجا ضربه خوردیم، گفت: ضمن اینکه ماموریت‌های جداگانه خود را پیگیری می‌کنیم می‌خواهیم یک هم افزایی برای رسیدن به یک هدف بزرگ داشته باشیم.
وی افزود: در آستانه چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی هستیم و در این ۴۰ سال صدها تجربه گرانبها داریم که ما با یک دشمن عنود سرکش مقابل هستیم و ما را به همین سادگی رها نمی‌کند.

سردار مجیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ وقت دشمن از شما دست برنمی‌دارد، گفت: این فرموده برگرفته از قرآن است که می‌فرماید دشمن زمانی با شما کنار می‌آید که شما دست از دینتان بردارید.

وی با بیان اینکه اگر شما می‌خواهید در این راه موفق باشید باید در این راه مقاومت کنید تا پیروز شوید، تصریح کرد: در این ۴۰ سال اگر راه مقاومت را پیش نگرفته بودیم امروز کشور مقتدری نبودیم و نمی‌توانستیم در مقابل دشمن بایستیم.

* تمام راهبردهای دشمنان کُند کردن حرکت شتابان انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: دشمنان تمام راهبرد خود را متمرکز کرده‌اند که حرکت شتابان انقلاب اسلامی را کُند کنند.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها راهبردهای بزرگی تعریف می‌کنند و صدها میلیارد دلار را هزینه می‌کنند که آن را به نتیجه برسانند که با یک حرکت حساب شده و حکیمانه رهبر بزرگ انقلاب ضربه می‌خورند و یکی پس از دیگری زمین گیر می‌شوند.

سردار مجیدی با بیان اینکه ما امروز یک رسالت بزرگ در مقابل دشمن داریم و آن این است که بتوانیم هم‌افزایی‌ها را بیشتر کنیم، ابراز داشت: وصیت نامه سردار «حاج قاسم سلیمانی» را مطالعه کنید، دیدگاه‌های ایشان به نظام جمهوری اسلامی و کشور های اسلامی از بیرون است و رفتار ایشان با دیگران بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن‌شناسی یکی از بزرگ‌ترین وظایف و رسالت ما است، عنوان کرد: ما باید بفهمیم دشمنی که ما در مقابل خود داریم چه خصوصیت و ظرفیت‌ها، ایده‌ها و مکرهایی دارد و لحظه‌ای غافل نشویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به سخنان شهید بهشتی مبنی بر اینکه «به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» گفت: این منش برگرفته از آیه قرآن است که به دشمنان می‌فرماید از ما غضبناک باش و در غضبت بمیر.

در پایان این مراسم ضمنتقدیر از زحمات محمد ملایی طیب فریادرس به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات