خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد

عملیات مرصاد تبلوری از مدیریت جهادی با تکیه بر توان داخلی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه عملیات مرصاد تبلوری از مدیریت جهادی با تکیه بر توان داخلی بود، گفت: باید با مدیریت جهادی و تکیه بر توان داخلی به سر منزل مقصود انقلاب اسلامی نائل شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۵۸۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

عملیات مرصاد تبلوری از مدیریت جهادی با تکیه بر توان داخلیسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار داشت: بعد از پذیرش قطعنامه رژیم بعث عراق در یک حرکت ناجوانمردانه برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی متوسل به نیروهای خودباخته منافقین شد که از طریق آنها با گشودن جبهه جدید به دستاوردهای مهم دست یابد.

وی با اشاره به آخرین حلقه استکبار در ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: آخرین حلقه استکبار برای ضربه زدن به انقلاب نیروهای ارتش فروغ جاویدان بود که در ۶ محور به غرب ایران حمله کردند و تا بخش‌هایی از کشور نفوذ کردند.

فرمانده سپاه اسدآباد خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مجاهدانه رزمندگان اسلام کمتر از یک روز غائله نظامی منافقان با هزاران کشته و مجروح و صدها اسیر به پایان رسید که این حضور مقتدرانه تمام برنامه‌های استکبار را درهم شکست.

وی اضافه کرد: در حقیقت امام بزرگوار(ره) به ما آموخت که باید از قدرت‌های بزرگ نترسید، امیدی به آنها نداشته باشید.

الیاسی با بیان اینکه عملیات مرصاد تبلوری از مدیریت جهادی با تکیه بر توان داخلی بود، تصریح کرد: باید با مدیریت جهادی و تکیه بر توان داخلی به سر منزل مقصود انقلاب اسلامی نائل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات