گروه‌های جهادی بسیج در کرج برای مقابله با موج دوم کرونا آمادگی کامل دارند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج در کرج برای مقابله با کرونا آمادگی کامل دارند، اظهار داشت: گروه‌های جهادی در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند.
کد خبر: ۹۲۶۰۶۰۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار زنجانی در مراسم بازدید از یگان‌های جهادی مستقر در میدان صبحگاه با گرامی‌داشتن یاد وخاطره شهیدان سرافراز دفاع مقدس و روحیه اخلاق و جهاد برای خدا اظهار داشت: امروز با تاسی به روح مطهر شهیدان گرانقدر دفاع مقدس، مدافعان سلامت ما در غالب گروههای جهادی خواهند توانست مانند مرحله اول شیوع بیماری کرونا این بیماری مهلک را کنترل کنند.

گروه‌های جهادی بسیج در کرج برای مقابله با موج دوم کرونا آمادگی کامل دارند

وی با تقدیر وتشکر از روحیه خالصانه و جهادی ستادمدیرت بحران شهر کرج و همچنین شبکه بهداشت و درمان و نیزاداره آب وفاضلاب  و اصحاب رسانه و صداوسیمای استان البرز و دیگر مسئولین شهرستان کرج بیان کرد: علیرغم فضاسازی های  جبهه رسانه ای استکبار و لجن پراکنی معاندین خارجی گروههای جهادی بسیج با همکاری بی بدیل مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی به شرط همکاری ورعایت پروتوکل های بهداشتی توسط  آحاد مردم خواهیم توانست به پیروزی‌های درخشانی در این زمینه دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) در تشریح کیفیت برگزاری این رزمایش گفت:در این مرحله عملیات ضد عفونی نمودن سطح شهر بورت نقطه زنی خواهد بود و مراکز مهم نظیر  مکان های تجمع وپر خطر ملاک عمل ما خواهد بود و هشدارهای بهداشتی برای همشهریان  توسط سیستم‌های صوتی باز گو خواهد شد.

حجت الاسلام علی ترکاشوند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج نیز در ادامه روحیه جهادی را عامل غلبه بر این بیماری مهلک دانسته وخاطر نشان کرد: ما قدردان گروههای جهادی بسیج بعنوان مدافعان سلامت هستیم و با این روحیه ارزشمند بطور قطع شاهد پیروزی را در آغوش خواهیم کشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها