خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

معلمان نباید هیچ دغدغه‌ای جز تعلیم داشته باشند

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات باید حل شود تا معلم تنها دغدغه تعلیم و تربیت داشته باشد، اما اکنون متاسفانه معلمان بیشتر دغدغه معیشت دارند.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۷۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، «حسین خسروی» نماینده مردم شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: افرادی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می‌کنند، برای معلمی کردن تربیت می‌شوند؛ بنابراین این دانشجویان جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه اخیرا زمزمه‌هایی برای واگذاری دانشگاه فرهنگیان شنیده می‌شود که این صحبت یک خطر است، افزود: جایگاه این دانشگاه هر روز باید بیشتر تقویت شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به همت استاندار خراسان جنوبی، پروژه‌ها رونق بیشتری گرفته است، اظهار کرد: جایگاه اجرایی و عملی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است؛ بنابراین ابتدا باید برای اجرای موفق این سند، به دانشگاه فرهنگیان توجه کرد.

خسروی برای پیگیری مشکلات دانشگاه فرهنگیان از جمله کمبود فضای خوابگاهی و آموزشی قول مساعد داد و گفت: مشکلات باید حل شود تا معلم تنها دغدغه تعلیم و تربیت داشته باشد، اما اکنون متاسفانه معلمان بیشتر دغدغه معیشت دارند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی هم با بیان اینکه این مکان خوابگاهی، استیجاری است، اظهار کرد: با مشکل کمبود فضا برای خوابگاه‌های دانشجویی مواجه هستیم.

مهدی زاده با بیان اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر به تناسب افزایش دانشجو نتوانسته‌ایم فضای فیزیکی خود را افزایش دهیم، تصریح کرد: چندین سال است به دنبال توسعه فضا هستیم.

وی بیان کرد: با مساعدت بنیاد مستضعفان ۱۰ هکتار زمین برای ساخت دانشگاه فرهنگیان در استان تخصیص پیدا کرده است که این پروژه اکنون در حال اجرا است.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی از نماینده مردم در مجلس خواست تا با رایزنی با بنیاد مستضعفان تلاش شود مساعدت بیشتری در تسریع انتقال سندها به مسکن و شهرسازی و سپس به دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد.

مهدی زاده با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلاس‌های دانشگاه فرهنگیان درصدد برگزاری کلاس‌های مجازی از طرق مختلف برآمدیم، افزود: در شرایط پیش آمده در کشور آموزش‌های مجازی در این دانشگاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در این دانشگاه بر روی گزینش اساتید بسیار حساس هستیم، تصریح کرد: باید خروجی این دانشگاه مطلوب باشد تا دانش‌آموزان آسیب کمتری در کلاس درس ببینند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها