خانم عفت شریعت نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با جمعی از اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد شهرستان زرند دیدار وگفتگو نمود
کد خبر: ۹۲۶۱۰۱۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان صبح امروز خانم عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در این دیدار ضمن تشکر از اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد شهرستان، گفت: شجره طیبه شهادت راه آسمانی است که پدران آسمانی در پیش گرفتند و در مقابل باطل و ظلم ایستادگی کردند.
    ‎وی با بیان اینکه فرزندان شهدا جز خواص جامعه می‌باشند در واقع پرچم داران بحق این نظام هستند و نباید اجازه دهند این پرچم بر زمین بیفتد.
    وی ایجاد همدلى و اتحاد در جامعه را به کمک فرزندان شهدا امکان پذیر دانست و پیگیرى اهداف و برنامه هاى گام دوم انقلاب توسط فرزندان شاهد را به ایشان توصیه نمود.
    نماینده شهرستان زرند و کوهبنان استفاده از پتانسیل هاى کانون همبستگى فرزندان شهدا را در جهت پیشبرد اهداف دفتر نمایندگى ضرورى دانست و در همین راستا سه عضو کانون را بعنوان مشاور خود انتخاب نمود.
    ‎در ابتدای این جلسه روح الله نکویی، مسؤل کانون همبستگی فرزندان شاهد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه پرداخت و دیگر اعضاء به بیان مشکلات شهرستان و دغدغه فرزندان شاهد در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی شهر پرداختند.
    ‎در پایان درخواست اعضا کانون از نماینده محترم جهت عضویت افتخاری ایشان در کانون همبستگی فرزندان شاهد، توسط ایشان با افتخار پذیرفته شد.
    خبرنگار:ضیاء الدینی
ارسال نظرات