نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: اجرای پروژه در استان باید مشروط به اتمام طرح‌هایی باشد که از گذشته کار آنان آغازشده و هنوز به پایان نرسیده‌اند.
کد خبر: ۹۲۶۱۱۴۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن ابراز تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در نقاط مختلف استان با عنایت به گزارش‌های ارائه‌شده، اظهار داشت: شروع پروژه‌ها بر اساس اولویت و مشروط به اتمام طرح‌های گذشته باشد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تاکید بر این نکته که برخی از کار‌ها را می‌شد درگذشته انجام داد، خاطرنشان کرد: باید بررسی شود که چرا برخی از کار‌ها تا کنون انجام‌نشده و این که چرا با وجود این که می‌توانستیم بخشی از مشکلات و مطالبات مردم را در گذشته رفع کنیم، این کار را انجام نداده‌ایم.

رئیس شورای راهبردی سیستان‌وبلوچستان تأکید کرد: با مدیریت و کار جهادی می‌توانیم بخشی از عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات و معضلات استان را مرتفع سازیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان‌وبلوچستان در ادامه با اشاره به اقدامات در حوزه ساخت مسکن و اجرای پروژه‌های اقتصادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های این مجموعه باید از یک پیوست فرهنگی برخوردار گردد تا از لحاظ فرهنگی در بین مردم و جامعه تأثیرگذار بوده و مردم قدردان فعالیت‌های صورت گرفته باشند.

رئیس شورای زکات استان بر جلب مشارکت مردم در اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: زمانی که مردم در اجرای یک پروژه مشارکت داشته باشند قدردان اقدامات انجام‌شده خواهند بود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، یکی دیگر از خدمات زیربنایی و نرم‌افزاری بنیاد مسکن برای استان را تربیت منابع انسانی در بخش‌های مهارتی و مدیریتی دانست و تصریح کرد: باید برای پرورش و رشد نیرو‌ها تلاش شود تا در آینده به سرمایه‌ای برای استان و کشور بدل شوند.

آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: این که در حین انجام یک پروژه چند طرح دیگر را نیز آغاز کنیم، باعث به‌هم‌ریختگی کار‌ها و عدم حصول نتیجه مطلوب می‌شود و حتی در صورت اتمام پروژه، نتیجه مناسبی را در بر نخواهد داشت.

رئیس شورای فرهنگی استان گفت: باید به نحوی عمل کنیم که اقدام ما تبدیل به یک الگو شود که این مهم‌تر از انجام یک پروژه است و باید از فرصت‌ها به‌درستی بهره‌گیری شود.

رئیس شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان ضمن ابراز تاسف از روحیه برخی از جوانان استان که خیلی تن به کار نمی‌دهند و دنبال مساعده گرفتن و یا شغل‌های کاذب هستند، عنوان کرد: ادامه این روند آسیب جدی به استان را در پی دارد و باید در اجرای طرح و برنامه‌ها از ظرفیت نیرو‌های بومی استفاده شود.
ارسال نظرات