خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

اولویت فرمانداران ایجاد رضایتمندی و امنیت مردم است

حبیبی گفت: یکی از وظایف مهم و اولویت دار فرمانداران در سطح شهرستان ها بحث ایجاد امنیت و رضایتمندی مردم درحوزه امنیت است که باید این موضوع با تمام توان پیگیری شود.
کد خبر: ۹۲۶۱۱۶۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه نشست فرمانداران با منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار در محل سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد.

حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست تخصصی با حضور فرمانداران شهرستان های استان تاکید کرد: یکی از وظایف مهم و اولویت دار فرمانداران در سطح شهرستان ها بحث ایجاد امنیت و رضایتمندی مردم درحوزه امنیت است که باید این موضوع با تمام توان پیگیری شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه با اشاره به جایگاه سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداران در استان تاکید کرد: ایجاد وحدت و انسجام بین همه گروه ها، جریانات سیاسی، اجتماعی، نهادها و سازمان ها از مسوولیت های اصلی فرمانداران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: فرماندارن در بحث توسعه شهرستان ها با ارزیابی و کارشناسی دقیق، طرح های مهم و اثرگذار را شناسایی و با اولویت بندی طرح های نیمه تمام در سطح شهرستان اقدام کنند.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان با اعلام هشدارهای بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خطاب به فرمانداران استان اظهار کرد: ویروس کرونا و مشکلات بهداشتی بوجود آمده و سلامت مردم، موضوع مضاعف است که به صورت ویژه باید توسط فرمانداران پیگیری شود.

حبیبی در ادامه با تاکید بر بی علامت بودن ویروس کرونا و تغییر شکل آن گفت: ضرورت دارد فرمانداران در شهرستان به بخشداری ها، دهیاری ها، بهورزهای مستقر در روستا ها و نیروی انتظامی شهرستان وکلانتری ها ابلاغ کنند که هیچ گونه مراسمی در غالب عروسی و عزاداری به صورت تجمعات کثیر صورت نپذیرد و با محدویت تعداد افراد برگزار شود.

وی ادامه داد: در سطح شهرهای استان با نظارت سازمان صمت و تعزیرات با تالارها و اصناف که اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند با جدیت برخورد شود و شهرداری های استان به صورت سازماندهی شده ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در سطح شهر را با جدیت انجام دهند.

حبیبی با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم تصریح کرد: بحث معیشت مردم بسیار مهم است و در بحث نظارت بر بازار باید با اهتمام ویژه و جدیت در سطح شهرستان ها ورود یافت.

معاون سیاسی استاندار افزود: با اولویت بندی موضوعات، برخی موارد مشکل ساز در شهرستان پیگیری و بر طرف شود.

حبیبی در پایان با اعلام وجود اعتبار کافی در خصوص معرفی مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا گفت: با شناسایی مشاغل آسیب دیده در این زمینه تسهیلات کافی فراهم شده و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و ضرورت دارد درشهرستان ها فرمانداران اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار