فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران:

قدرت استکباری رو به افول و نابودی است/باید از ظرفیت های بالای شهرستان ورامین در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اینکه شهرستان ورامین مهد حرکت های انقلابی است، تاکید کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های بالایی است که باید از این پتانسیل ها به نحو مطلوب استفاده شود.
کد خبر: ۹۲۶۱۳۴۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

به گزارش استان تهران خبرگزاری بسیج، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران، در جمع فرماندهان گردان های ناحیه ورامین، اظهار داشت: شهرستان ورامین را از اصلی ترین ارکان ایجاد انقلاب اسلامی دانست و گفت: ورامین دارای ظرفیت های بسیار بالایی است و باید از این ظرفیت ها در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی با قدردانی از فرمانده گردان ها، حضور در جمع بسیجیان را ارزشمند دانست و افزود: روحیه بالای بسیجیان باعث تکامل بسیج می شود و اقتدار بسیجیان می تواند حرکت های بزرگ و‌ منسجمی را شکل دهد که باعث نا امیدی دشمنان اسلام و انقلاب گردد.

 حسن زاده در ادامه به قدرت پوشالی آمریکا اشاره کرده و گفت: این قدرت استکباری رو به افول و نابودی است. فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) با قدردانی از فرمانده سپاه ناحیه ورامین در خصوص اجرای طرح کمک مومنانه، خواستار استمرار این حرکت خداپسندانه شد.

 

ارسال نظرات