خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از شرکت بیش از یک هزار و 400 نفر در مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۴۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

بیش از 1400 نفر در مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» شرکت کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول کرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از یک هزار و400 نفر در سطح استان همدان در نخستین مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی میرد» با محوریت گرامیداشت عملیات پرافتخار مرصاد و همچنین رشادت‌های سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» شرکت کردند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی دبیرخانه مسابقه، مراسمی با حضور مسئولین موثر استانی برای قرعه‌کشی نفرات برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: سازمان بسیج هنرمندان استان همدان همواره سعی در برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری تاثیرگذار در سطح استان و کشور داشته است، از این رو برآن شدیم تا مسابقه‌ای بزرگ با محوریت کتاب ارزشمند «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته سردار حاج حمید حسام، هنرمند ارزشی و چهره سال ۹۶ هنر انقلاب برگزار کنیم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان تصریح کرد: این کتاب ارزشمند از ابتدای تولد شهید میرزا محمد سلگی را مورد اشاره قرار می‌دهد و بر خلاف برخی کتب است که تنها به مقطعی از زندگی یک جانباز ویا شهید می‌پردازند.

وی ادامه داد: ستاد برگزاری مسابقه به منظور ترویج روحیه کتابخوانی و تشویق آحاد جامعه و به منظور بهره‌مندی مفید از ایام خانه‌نشینی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب ارزشمند «آب هرگز نمی‌میرد» با محوریت خاطرات سردارسلگی، فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) و رئیس ستاد لشگر سپاه انصارالحسین(ع) و با همکاری ادارات و مراکز فرهنگی استان همدان کرد که خوشبختانه با استقبال گسترده مردمی مواجه شد.

کرمی ابراز داشت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان و با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری شهید همدانی، شهرداری، اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان فضای مجازی بسیج و با همکاری کتابفروشی رواق و اپلیکیشن بقالک برگزار شد.

وی ادامه داد: در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که شرکت‌کنندگان در این مسابقه کتاب‌خوانی صرفاً در سطح استانی برگزار شود، اما خوشبختانه برگزاری این مسابقه با استقبال گسترده مردم سایر استان‌ها نیز مواجه شد، به طوری که برگزاری آزمون مسابقه آب هرگز نمی میرد تمدید و در دو روز برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان  گفت: علاقمندان کتاب ارزشمند «آب هرگز نمی‌میرد» را با تخفیف ۵۰ درصدی از کتابفروشی رواق ، کتابخانه دفاع مقدس و همچنین از طریق ثبت سفارش غیر حضوری از طریق اپلیکیشن بقالک و با ارسال رایگان تهیه کردند.

وی اظهار داشت: این مسابقه به منظور بسترسازی فرهنگی و با هدف هم‌افزایی بین نهادهای فرهنگ‌ساز استان برگزار شد و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت خبری تحلیلی هفت هنر به آدرس  www.7honar-hmd.ir  در این رویداد فرهنگی شرکت کردند.

کرمی اضافه کرد: جوایز ارزنده این مسابقه شامل ۵ میلیون ریال کارت هدیه نقدی به نفر اول، ۳ میلیون ریال کارت هدیه نقدی به نفر دوم و ۲ میلیون ریال کارت هدیه نقدی به نفر سوم و ۵۰ عدد کارت هدیه نقدی به ارزش یک‌میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری رویدادهای فرهنگی همچون مسابقات بزرگ کتابخوانی توانسته باشیم ادای دینی به سرداران، امیران و شهیدان والا مقام داشته باشیم و همشهریان را نسبت به کتاب‌های ارزشمند و ارزشی چاپ شده بیشتر آشنا کرده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات