ظهر امروز دکتر شاهین محمدصادقی رییس بسیج جامعه پزشکی کشور با دکتر کریم رییس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۹۲۶۱۷۱۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

دکتر کریم در دیدار گفت : از زمان شیوع بیماری کرونا در استان البرز بسیج جامعه پزشکی با تمام توان وارد کارزار مقابله با کرونا شده و نه تنها بسیج جامعه پزشکی بلکه تمام بسیجیان استان و پاسداران تمام قد در کنار ما حضور داشتند. 
وی عنوان کرد بسیج محله محور مقابله با کرونا اولین با در استان البرز شکل گرفت و یک فعالیت مشترک بین معاونت بهداشتی، بسیج جامعه پزشکی و سپاه پاسداران بود و نتایج و اثرات بسیار خوبی داشت و در مرحله اول توانستیم بیماری کرونا را به آرامی کنترل و مدیریت کنیم. 

در ادامه دکتر شاهین محمد صادقی رئیس بسیج سازمان جامعه پزشکی کشور اظهار داشت : از همه کادر بهداشت و درمان کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این نبرد نفس گیر با تمام توان ایستادگی می کنند.
رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد به فرموده مقام معظم رهبری استان البرز یک ایران کوچک است و قومیت ها و فرهنگ های مختلف در آن حضور دارند و با وجود نزدیکی به استان تهران محدودیت های نهفته ای در این استان ایجاد شده است. 
وی خاطر نشان کرد با توجه به این که بسیج موتور محرکه فعالیت های کشور است  و ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا روابط محکم و خوبی بین اقشار پزشکی و بسیج ایجاد کنیم تا بتوانیم برای مشکلات مردم  راه حل هایی را پیدا کنیم. در بحث مقابله با کرونا جامعه پزشکی بسیار خوش درخشید و بسیجیان پزشکی نیز پیشتازان این زمینه بودند.

 

ارسال نظرات