رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه ناحیه امام سجاد(ع) علیه کرونا در کرج برگزار شد

رزمایش مدافعان سلامت برای رفع آلودگی‌های زیستی از سه راه رجایی شهر تا پل حصارک کرج با شرکت ۳۰ خودروی ویژه توسط سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۵۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار محمد جواد فتحعلی گفت: هدف از برگزاری این رزمایش ضد عفونی کردن و گندزدایی سطح شهر، اماکن، معابر، خیابانها و کوچه پس کوچه های تمامی محدوده جغرافیایی ناحیه امام سجاد (ع) است.

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه ناحیه امام سجاد(ع) علیه کرونا در کرج برگزار شد

جانشین فرماندهی ناحیه امام سجاد (ع) با تقدیر از زحمات تمامی نیروهای مسلح استان افزود: نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان در کنار مردم بوده و از هیچ اقدامی برای کنترل و پیشگیری از شیوع آن دریغ نکرده است.

وی افزود: رزمایش مدافعان سلامت برای رفع آلودگی‌های زیستی از سه راه رجایی شهر تا پل حصارک کرج با شرکت ۳۰ خودروی ویژه توسط سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اجرا شد.

وی تصریح کرد: این کار یاد آور حضور داوطلبانه رزمندگان دفاع مقدس در ۸ سال دفاع مقدس می‌باشد که از کشور عزیزمان دفاع میکردند این حرکت هم تداعی کننده همان دلاورمردی هاست.

جانشین فرماندهی ناحیه امام سجاد (ع) کرج خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج با احساس مسئولیت امروز در تولید انواع وسایل بهداشتی و پزشکی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده پیشگام بوده و در تامین نیاز مردم در این زمینه نقش اساسی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار