خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛

بزرگترین مشکل ما ناشی از خودتحریمی داخلی است/کلید حل مشکلات در دستان کارگران و تولیدکنندگان و گام دومی هاست

دکتر محمدبیگی گفت: بزرگترین مشکل ما ناشی از خودتحریمی داخلی است که طی آن ظرفیت های درونی دیده نمی شود، کلید حل مشکلات در دستان کارگران و تولیدکنندگان و گام دومی هاست نه در دست کدخدامنشان؛ معتقدم باید این کلیدها را به کار بست تا مشکلات حل شود.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۸۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، امام جمعه محمدیه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی مشکلات شهرک مهرگان مورد بحث و بررسی قرار داده شد.

بیگی در این جلسه بیان کرد: مجلس یازدهم از سوی رهبر معظم انقلاب مجلس امید نامیده شد، به اطلاع مردم عزیز می رساند که اقدامات شبانه روزی در این حوزه در حال انجام است.

وی گفت: در طول این دو ماه فعالیت مجلس اقدامات بسیار صورت گرفته است، ما قدردان اقدامات انجام شده هستیم اما حل مشکلات زمان بر است چرا که برخی از مسئولان گذشته کم کاری هایی داشته اند و نمی توان انتظار داشت در مدت چند روز یا چند ماه تمام آن مشکلات حل شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بزرگترین مشکل ما ناشی از خودتحریمی داخلی است که طی آن ظرفیت های درونی دیده نمی شود، کلید حل مشکلات در دستان کارگران و تولیدکنندگان و گام دومی هاست نه در دست کدخدامنشان؛ معتقدم باید این کلیدها را به کار بست تا مشکلات حل شود.

بیگی عنوان کرد: ضرورت دارد به زودی شورای اداری با حضور استاندار قزوین و مسئولان استان با محوریت بررسی مشکلات مهرگان و راهکارهای حل آن برگزار شود تا با مصوبات دقیق و جدی گامی برای مردم این منطقه برداشته شود، لذا پیگیری لازم را در این حوزه خواهم داشت.

وی افزود: با توجه به مشکلات مردم این منطقه در حوزه عوارضی در جلسه هفته پیش با استاندار این موضوع که دغدغه بسیاری از مردم است را گوشزد کردم تا پیگیری جدی تر در این حوزه انجام شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی پیگیری های انجام شده از وزارت راه و شهرسازی مقرر شد تمام خودروهای دارای پلاک 79 از پرداخت عوارضی در این منطقه معاف شوند. اجرای این مصوبه نیازمند سازوکار لازم است که باید هر چه سریعتر به کار گرفته شود.

دکتر محمدبیگی اضافه کرد: در حال حاضر تغییر نرخ عوارضی از 1200 به 400 برای تاکسی ها و ماشین های عمومی اعمال شده است، با این حال حل مشکل عوارضی مهرگان برای تمام خودروهای این منطقه را تا حصـول نتیجه به صورت جدی پیگیری خواهم کرد و در دیدار آتی با وزیر راه نیز این موضوع را متذکر خواهم شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: مشکلات ایجاد شده ناشی از عوارضی، کمبود مدارس و فضاهای درمانی و بهداشتی، ضرورت ایجاد حداقل 2 بانک، ضرورت استقرار برخی ادارات در مهرگان، زمین‌های آموزشی، ضرورت حضور بیشتر پلیس راهور و نیروی انتظامی در مهرگان از جمله محورهای مورد بررسی در این نشست بود.

در این جلسه مسئولان و مدیران گزارشی از عملکرد و اقدامات خود را به دکتر محمدبیگی و مردم این منطقه ارائه کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها