خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در همدان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) از اجرایی شدن مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع زمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۱۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در همدان برگزار می‌شودعلی اکبر کریم پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهارداشت: انفاق و صدقه دادن از جمله اعمال حسنه‌ای است که باعث افزایش روزی می‌شود و در احادیث معصومین(ع) بسیار به آن سفارش شده است.

وی از اجرایی شدن مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع زمانی خبر داد و گفت: اولین مقطع از این رزمایش در دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد که با توجه به نذورات مردم در این دهه، انتظار می‌رود کمک‌های مردم خیّر و انقلابی استان در راستای دستگیری از افراد نیازمند صورت گیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به برگزار شدن مقطع دوم این رزمایش بزرگ افزود: مقطع دوم این رزمایش در دهه اول ماه محرم الحرام همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی(ع) در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: این قرارگاه در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی هم استانی‌های عزیز تشکیل شده است.

کریم‌پور گفت: شماره کارت بانک انصار6273817010039570  شماره حساب1-115014545-35-3810  و شماره شبا 150630381003511504545001 بنام قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) سپاه انصار الحسین(ع) برای دریافت کمک‌های نقدی هم استانی های بصیر و انقلابی معرفی می‌شود.

وی افزود: مقطع سوم این رزمایش در دهه آخر ماه صفر انجام می گیرد که جزئیات بیشتر آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار