فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله دوم کمک‌های مومنانه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۲۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل با بیان اینکه فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک‌های مومنانه باعث شد ما یک اقدام انقلابی و جهادی انجام دهیم گفت: هدف گذاری ما در مرحله اول ۱۱۴ هزار بسته بود که توانستیم ۹۴ هزار بسته را سازماندهی کنیم.
سردار خرمدل با اشاره به اینکه در مرحله اول ۲۴ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه توسط مردم و دستگاه‌های مختلف جمع آوری و توزیع شد افزود: در مرحله دوم بخشی از مردم که از دریافت کمک‌ها جا مانده بودند، را شناسایی کردیم و به وعده ۱۱۴ هزار بسته عمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توزیع مرحله دوم کمک‌های مومنانه از هفته آینده شروع می شود گفت: امروز هیات‌های مذهبی، نهاد‌های حمایتی و دولتی، برخی از مدیران دستگاه‌های مختلف دور هم جمع شدند تا برنامه ریزی لازم برای توزیع مرحله دوم کمک‌های مومنانه را از امروز تا پایان ماه صفر در سه مرحله انجام دهند.
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه در این مرحله ۱۲ هزار بسته توزیع خواهد شد افزود: این بسته‌ها شامل بسته‌های معیشتی و لوازم تحریر برای دانش آموزان است.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی ره استان هم در نظر دارد ۴۰ هزار خانوار تحت پوشش خود را در این ایام حمایت کنند.
وی به ایام ویژه ماه محرم و صفر هم اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا در این ایام نذورات مردم جمع آوری و در آشپزخانه‌های پخت و در مناطق حاشیه‌ای شهر توزیع شود.
سردار خرمدل بیان کرد: در این جلسه تصویب شد تا تبلیغات بهتری برای جمع آوری کمک‌ها انجام شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات