رئیس کمیته امداد فراهان خبر داد؛

بهره مندی مددجویان فراهانی از آموزش‌های مجازی کمیته امداد

در سه ماهه ابتدایی سالجاری ۲۵نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان فراهان عضو کانال فرهنگ آفتاب کمیته امداد شده و از کلاس‌های آموزشی مجازی تفسیر و مفاهیم قرآنی بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۵۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان با هدف تحکیم بنیان خانواده و تعمیق باورهای دینی ارائه می‌شود، گفت: در سه ماهه ابتدایی سالجاری ۲۵نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان فراهان عضو کانال فرهنگ آفتاب کمیته امداد شده و از کلاس‌های آموزشی مجازی تفسیر و مفاهیم قرآنی بهره مند شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس وخطرناک ویروس کرونا و در راستای اهمیت اشاعه امورات فرهنگی وخدمات آموزشی به نیازمندان تحت حمایت ، کلاس‌های مجازی فعال شده و در این زمینه به جامعه هدف اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت به ۱۳نفر از دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد فراهان مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بابت کلاس‌های آمادگی کنکور پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد فراهان با اشاره به اینکه فرهنگ کار وتلاش، پیشگیری از اعتیاد، نحوه نظارت والدین بر فرزندان، فضای مجازی ازجمله موضوعات خدمات آموزشی بوده است، تصریح کرد: خدمات آموزش خانواده با رویکرد خانواده محور، تربیت محور، مسجد محور و تشکیل خانواده متعالی به مددجویان ارائه شد.

وی در پایان گفت: براساس آخرین آمار دوهزار و۲۷۲ خانواده با تعداد چهارهزار و ۶۳۵ نفر از کمیته امداد شهرستان فراهان کمک معیشت دریافت می کنند و هم اکنون ۲۲۶دانش آموز و ۱۲ دانشجو از خدمات دانش آموزی و دانشجویی مانند کمک هزینه تحصیلی ، هزینه ثبت نام در کلاس‌های آموزشی و خدمات فرهنگی بهره مند هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات