معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

بهره‌مندی ۹۰۰ مددجوی تحت حمایت از برنامه‌‌های آموزش خانواده

در سه ماهه نخست سال جاری ۹۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۵۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  احمدبوالحسنی ، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک به زوج های جوان، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی است ، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۹۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری دوره‌های آموزش خانواده پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعتبار هزینه شده است.افزود: به دلیل شیوع بیماری کرنا برنامه‌های آموزش خانواده برای مددجویان تحت حمایت به صورت مجازی برگزار شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در سه ماهه نخست امسال ۲۰۰ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی کمیته امداد استان به صورت مجازی با اعتبار ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بهره مند شدند.

بوالحسنی در پایان با اشاره به اهمیت آموزش در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ، گفت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به افزایش فنون و ارتقای مهارت‌های فنی و علمی دارد که در برنامه آموزش خانواده به آن توجه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار