۱۹۶۰ قربانی به نیت حاج قاسم سلیمانی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه با ذبح قربانی به نام شهید سلیمانی و برای نیازمندان در استان کرمان انجام شد
کد خبر: ۹۲۶۲۰۴۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسبج در کرمان، صبح امروز به مناسبت عید سعید قربان، با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مرحله دوم کمک‌های مومنانه با ذبح قربانی برای نیازمندان در استان کرمان برگزار شد
فرمانده سپاه ثارالله استان با حضور در مراسم ذبح این قربانی‌ها در شهربابک گفت:: شهید حج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از یک انسان کامل بود که تمام وجود خود را قربانی دین و اسلام کرد و به پاس تلاش و رشادت‌های این مرد بی نظیر سزاوار بود که قربانی‌های عید قربان امسال مزین به نام این شهید بزرگوار باشد.
سردار معروفی افزود: به همین منظور امسال پویشی در استان کرمان با محوریت سپاه ثارالله فعال شد که در هر مسجد، پایگاه و حوزه، با نظارت کارشناسان بهداشت یک قربانی ذبح و گوشت آن در بین نیازمندان و افرادی که به واسطه ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده اند توزیع شود.
وی اظهار کرد: در همین راستا امروز ۱۹۶۰ قربانی در مساجد حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سراسر استان ذبح و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان اذغان داشت: مردم نوع دوست استان هم امروز نیت کردند و ۱۴۰۰ قربانی ثبت نام کرده اند که نذر خود در منازل را به نام شهید سلیمانی و بر اساس طرح سپاه استان در بین نیازمندان توزیع کنند.
ارسال نظرات