به مناسبت عید قربان و مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود، اقدام به ذبح قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا نمودند.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۵۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت عید قربان و مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در این مسیر اقدام به ذبح قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شاهرود نمودند.
به همت پایگاه مقداد، دو رأس گوسفند به ارزش ۶۰ میلیون ریال قربانی و گوشت این گوسفندان در قالب ۱۷۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شاهرود توزیع شد.
همچنین ۴۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی به ارزش ۳۶ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان وآسیب دیدگان از کرونا در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود به همت پایگاه بسیج مسلم ابن عقیل (ع) توزیع گردید.
پایگاه شهید بهشتی شهرک آیت الله توحیدی نیز یک راس گوسفند به ارزش ۳۰ میلیون ریال قربانی و بین نیازمندان وآسیب دیدگان از کرونا این محله توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها