خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: محورهای مواصلاتی این شهرستان به عنوان یکی از محورهای اصلی غرب کشور، نیازمند توسعه‌ بیشتر زیرساخت‌های امدادی است که احداث  پایگاه‌های جدید می‌تواند سطح پاسخگویی به حوادث را افزایش دهد.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۵۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲

محورهای مواصلاتی ملایر نیازمند توسعه‌ بیشتر زیرساخت‌های امدادی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت‌اله ولدی، در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ضمن تقدیر از فعالیت‌های این دستگاه اظهار داشت: خدمت به مردم به عنوان یک موهبت الهی است که این فرمانداری افتخار دارد در کنار جمعیت هلال احمر به مردم خدمت کند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه هلال احمر در امدادرسانی به مردم در حوادث غیرمترقبه و وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان گفت: محورهای مواصلاتی این شهرستان به عنوان یکی از محورهای اصلی غرب کشور، نیازمند توسعه‌ بیشتر زیرساخت‌های امدادی است که احداث  پایگاه‌های جدید می‌تواند سطح پاسخگویی به حوادث را افزایش دهد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر اظهار کرد: این فرمانداری آمادگی کامل خود را در خصوص هرگونه همکاری با جمعیت هلال احمر استان اعلام می‌دارد و با تمام ظرفیت های قانونی و مدیریتی خویش در کنار هلال احمر خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم آموزش هلال احمر در جامعه به ویژه آموزش مدیریت بحران ویژه مدیران شهرستانی افزود: این شهرستان آمادگی خود را در خصوص برگزاری کارگاه‌های تخصصی مدیریت بحران ویژه مدیران را اعلام می‌دارد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی مجموعه فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با جمعیت هلال احمر به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های هلال احمر در سال ۹۹ پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات