فرمانده سپاه بابل:

مداحان نقش اثرگذار در مقابله با جنگ نرم دشمن داشته باشند

فرمانده سپاه بابل با اشاره به اینکه دشمن در جنگ سخت اصلا قدرت برنامه‌ریزی ندارد گفت:‌مداحان همانند دوران دفاع مقدس در جنگ سخت نقش موثر داشتند، امروز هم نقش اثرگذار در مقابله با جنگ نرم دشمن داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۷۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
مداحان نقش اثرگذار در مقابله با جنگ نرم دشمن داشته باشند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از مازندران، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه ناحیه بابل صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج مداحان سپاه این شهرستان ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، با اشاره به اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از نظام‌های کارآمد در دنیا مطرح شده است، گفت: جمهوری اسلامی قریب به چهار دهه انقلاب خود را با افتخار پشت سر گذاشته و در دهه پنجم انقلاب؛ در واقع انقلاب ما به نسبت همه انقلاب‌های دیگر که در طول تاریخ سر بلند کرده‌اند، موفق‌تر بود.

رمضانی افزود:  مقام معظم رهبری  در طول دوران دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس که قریب به ۳۰ سال است هدایت انقلاب را  به‌عهده گرفتند.

فرمانده سپاه بابل در ادامه با تصریح بر اینکه انقلاب از گردنه‌های سختی توسط مقام معظم رهبری عبور کرد، خاطرنشان کرد: امروز رسیدیم به نقطه‌ای که باید همگی کمک کنیم؛ پیروزی این انقلاب کار سختی نبود، اما سخت‌تر و مهم‌تر حفظ این انقلاب است.

رمضانی با اشاره به  شیوع ویروس کرونا اضافه کرد:‌آمریکا و اروپا با تمام ادعا‌های خود در حل قضیه مانده‌اند، اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه حضور مردم اتفاقات خوبی رقم خوردگرچه آسیب فراوانی دیدیم، اما نسبت به محاسبه با کشور‌های اروپایی و غربی ما موفق‌تر عمل کرده‌ایم.
 
مداحان نقش اثرگذار در مقابله با جنگ نرم دشمن داشته باشند
فرمانده سپاه  بابل به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند:؛ شما ببینید دشمن از کدام سمت به شما حمله می‌کند اشاره کرد ویادآور شد: امروز ما در همان سمت خوب سنگر زدیم و در حوزه فرهنگی (ماهواره‌ها و فضای مجازی) دشمن نتوانست ما را از پای دربیاورد و علت آن بخشی مربوط به مداحان انقلابی است.

رمضانی به  نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر مداحان  در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر نبود نقش حضور مداحان در دفاع مقدس با آن اشعار حماسی و انقلابی شاید ما در اعزام نیرو‌ها هم با مشکل روبه‌رو می‌شدیم؛ شوری که مداحی حماسی ایجاد می‌کرد باعث اعزام‌های بیشتر می‌شد.

فرمانده سپاه بابل با تاکید بر اینکه بعد از دفاع مقدس نیز نقش مداحان همچنان پر رنگ بود، خاطرنشان کرد: امام راحل  فرمودند: اشعار مداحان هنر است و این نقش را مداحان کشور ما در تهاجم فرهنگی به نحو عالی انجام دادند.

رمضانی در ادامه با بیان این مطلب که  مداحان می‌توانند نقش خوبی در ادامه راه انقلاب اسلامی داشته باشند به اشعار انتخاب شده مداحان اشاره کرد و گفت:‌ امروز جنگ دشمن  جنگ اقتصادی‌ است ، سنگر همان سنگر است، اما دشمن تغییر تاکتیک داد لذا در حوزه فرهنگی و جنگ نرم نتوانست کاری را پیش ببرد وارد جنگ اقتصادی شد.
 
مداحان نقش اثرگذار در مقابله با جنگ نرم دشمن داشته باشند
فرمانده سپاه بابل  با اشاره به اینکه توانمندی ما در حوزه جنگ سخت زمین‌گیر کردن دشمن در خارج از مرز‌های خودمان است، تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت اصلا قدرت برنامه‌ریزی ندارد برای اینکه قدرت مقابله با نظام جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.

رمضانی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره تحرکات دشمن، اضافه کرد: امروز انتظار ما از حوزه مداحان همین است که به انقلاب اسلامی با انجام نقش جنگ سخت و اشعار حماسی و متناسب با جنگ اقتصادی  کمک کنند و با نوای زیبا و خاصی که اثرگذار باشد به مردم آگاهی دهند.

فرمانده سپاه بابل از مسئولان در حوزه مداحی خواستار شد که در شناسایی، جذب و آموزش مداحان برنامه ریزی خوبی انجام گیرد و از رده نوجوانان تا بزرگسال و همچنین از پیشکسوتان نباید غافل شد.

رمضانی در این باره به مسئول مداحان توصیه کرد که خط‌کش برای انتخاب مداحان با جناح‌های مختلف نگذارید از تمامی ظرفیت استفاده کنید؛ وقتی در جایگاهی همچون بسیج مداحان قرار می‌گیرید باید نگاه شخصی کنار رفته و یک چتر حمایتی بزرگ را باز کنیم.

در ادامه سید کاظم عباسپور مسئول جدید بسیج مداحان سپاه شهرستان بابل گفت: ما باید در حرف و عمل بسیجی باشیم؛ لذاکانون مداحان مورد حمایت ما خواهد بود چراکه بسیج دارای ارزش والایی است.

عباسپور افزود: شهرستان بابل دارای پتانسیل بالا و ظرفیت‌های عالی در حوزه مداحان است که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

حجت الاسلام علی‌تبار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل هم در ادامه این مراسم گفت: پتانسیل خوبی در شهرستان بابل وجود دارد که متشکل از مداحان اهل بیت و انقلابی در این شهرستان است.

به گفته علی تبار سازمان تبلیغات اسلامی در خدمت مداحان این شهرستان بوده تا یک تیم مداحان انقلابی را تشکیل دهد چراکه دغدغه مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار