خبرهای داغ:

تقدیم ۴۰۰ شهید از شهرستان اقلید به انقلاب اسلامی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس از تقدیم ۴۰۰ شهید از شهرستان اقلید به انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: برنامه «سه‌شنبه‌های تکریم» این هفته استان فارس به شهدای این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۸۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶

حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در آئین تکریم از خانواده شهیدان «اسماعیل و رضا مسعودی» که در قالب طرح ملی «تکریم» با همکاری کانون‌های فرهنگی ـ هنری شهرستان اقلید به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: تکریم خانواده‌های معزز شهدا به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم همیشه در دستور کار بوده و هست و این موضوع نه فقط به‌عنوان بحث اداری بلکه از صمیم دل و جان علاقه داریم که اجرا کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: هدف اصلی اجرای طرح، بزرگداشت مقام شهید، شهادت و ایثار خانواده‌های معظم ایشان است که با مشارکت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با بیان اینکه شهدا امنیت، مقام و جایگاهی را فراهم کردند که ما در آرامش زندگی کنیم، افزود: وظیفه و تکلیف این بود که حضوری خدمت خانواده این شهدا برسیم اما شیوع بیماری ویروس کرونا و اهمیت سلامتی والدین معظم شهدا موجب شد تا این مراسم به‌صورت مجازی برگزار شود و امیدوارم به دعای شهدا، این بیماری از سراسر جهان رخت بربنند.

امیدی با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰ شهید اقلید همچنین از همکاری کانون فرهنگی ـ هنری «فدائیان ولایت» مسجد امام رضا(ع) و کانون فرهنگی ـ هنری «صبح صادق» مسجد ثارالله(ع) این شهرستان در اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» قدردانی کرد.

یادآور می‌شود، آئین تکریم از خانواده شهیدان «اسماعیل و رضا مسعودی» با حضور سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مهدی صابری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا(ص) اقلید به‌همت کانون فرهنگی ـ هنری فدائیان ولایت مسجد امام رضا(ع) و کانون فرهنگی ـ هنری صبح صادق مسجد ثارالله(ع) شهرستان اقلید به‌علت شیوع ویروس بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان فارس به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار