خبرهای داغ:

مهلت ثبت‌نام در حوزه علمیه قرآن‌محور تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در تنها حوزه علمیه قرآن‌محور وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) كه در شهرستان استهبان قرار دارد، تمدید شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۱۰۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

حجت‌الاسلام‌ علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)  با اشاره به فعالیت حوزه علمیه قرآن‌محور ذیل این مؤسسه گفت: حوزه علمیه قرآن‌محور امام صادق(ع) این مؤسسه از سال ۱۳۹۵ در شهرستان قرآنی استهبان و در جوار مركز این مؤسسه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینكه مهلت ثبت‌نام در این حوزه علمیه قرآن‌محور تا ۳۱ مردادماه برای علاقه‌مندان تمدید شده است، گفت: رویكرد فعالیت در این حوزه علمیه حفظ آیات قرآن كریم و فعالیت بر محور آنان است.

شاهسونی بیان كرد: در این حوزه علمیه در سال اول و دوم طلبگی خود علاوه بر تحصیل دروس حوزه، ۱۰ جزء از قرآن کریم را حفظ می‌کنند و در سال سوم با استفاده از مرخصی تحصیلی به حفظ ۲۰ جزء از قرآن همراه با تثبیت و مرور دروس سال‌های پیش می‌پردازند.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) یادآور شد: از مزایای این طرح حوزوی، آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، آموزش تخصصی تجوید و یادگیری یکی از زبان‌های مرسوم دنیا در طول تحصیل است.

وی همچنین این نكته را یادآور شد كه علاوه بر این طلاب این مدرسه علمیه قرآنی از اردوهای ماهانه زیارتی سیاحتی و اردوهای سالانه به شهرهای مقدس مشهد و قم بهره‌مند می‌شوند.

شاهسونی با یادآوری اینكه این حوزه علمیه ویژه آقایان است، گفت: علاقه‌مندان در رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال می‌توانند با مراجعه به سایت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به نشانی beytolahzan.ir در این حوزه علمیه ثبت‌نام كنند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور گفت: همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس‌های ۰۹۱۶۴۰۴۸۷۵۰ از ساعت تماس ۱۹ الی ۲۲ و ۰۹۱۷۴۴۹۵۲۰۱ ساعت تماس ۸ الی ۱۳ تماس حاصل كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار