خبرهای داغ:

انتصاب حامد غیاث الدین به عنوان بخشدار مرکزی شاهرود

به پیشنهاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و با حکم علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حامد غیاث الدین به سمت بخشدار مرکزی شاهرود منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۵۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آئین معارفه بخشدار مرکزی شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ومعاونین، اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و کارکنان بخشداری مرکزی دربدر تالار ولایت فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
در این نشست حامد غیات الدین به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان شاهرود حکم انتصاب خود را از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دریافت کرد.
در بخشی از این حکم خطاب به غیاث الدین آمده است: پیگیری در حفظ امنیت بخش، نظارت برحسن اجرای قوانین در حوزه استحفاظی بخش، فراهم نمودن بستر‌های لازم برای مشارکت همه جانبه مردم بخش، نظارت بر عملکرد دهیاری‌ها و شورا‌ها در چارچوب قوانین و مقررات، ایجاد زمینه‌های لازم توسعه پایدار روستا‌ها و اقتصاد خانواده، نظارت و مراقبت در اجرای برنامه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بخش و گزارش مستمر به مسئولین مافوق از جمله مواردی است که انتظار می‌رود به نحو مطلوب پیگیری نمائید.
حامد غیاث الدین متولد ۱۳۶۲ دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی و کارشناسی مهندسی صنایع که از سال ۱۳۸۸ وارد مجموعه وزارت کشور شد و در فرمانداری شاهرود به عنوان کارشناس امور تولید و بهره وری و کارشناس هماهنگی امور اقتصادی مسئول ستاد جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری ومشاور فرماندار و مسئول ارزیابی و عملکرد فعالیت کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها