خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از برخورد با عاملان برگزارکننده دو مراسم جشن عروسی در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۸۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲

برخورد با ۲ جشن عروسی در نهاونددکتر سیامک دانشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: شنبه شب ۱۱ مرداد ماه ۹۹ گشت بازرسی در رأس معاون سیاسی فرماندار، رئیس مرکز بهداشت، پلیس اطلاعات نیروی انتظامی با عاملان برگزارکننده دو مراسم جشن عروسی در شهرک طالقانی و شهرک شهیدحیدری نهاوند که نسبت به تهدید سلامت عمومی در راستای عدم توجه به دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مبارزه با کنترل ویروس کرونا اقدام کرده بودند برخورد و از مراسم آنها جلوگیری شد.

وی افزود: هر اقدامی که علیه سلامت و بهداشت عمومی براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم شناخته و مجازات را نیز تعیین کرده است و حتی به مدت یک‌سال حبس دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ابراز داشت: امیدواریم مردم به توصیه‌های بهداشتی و سلامت توجه کنند تا بتوانیم از شّر ویروس کرونا به عنوان تهدید کننده جامعه و خانواده‌ها رهایی یابیم.

وی تاکید کرد: هر کسی با برگزاری تجمعات در عروسی و عزا، و رعایت نکردن دستوالعمل‌های بهداشتی جان مردم را به خطر بیندازد و موجب ابتلای مردم به کرونا شود، بهداشت و درمان به عنوان شاکی و متولی سلامت مردم، صاحب عروسی و عزا به عنوان متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات