چه چیزی خطرناک‌تر از اظهارنظر افراد گوناگون، گرچه متخصص در رشته خود باشند، این در حالی است که برخی از یک کاره‌های همه کاره چون بر کرسی‌های مسئولیت می‌نشینند علامه دهر می گردند و مسئولینی که با انتخاب...
کد خبر: ۹۲۶۲۴۱۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

خبرگزاری بسیج:فرق بیعت با انتخاب اینجا مشخص می گردد : وزیر بهداشت می‌گوید: تنها راه مبارزه با کرونا این است که تا می‌شود در خانه بنشینید و از تماس با دیگران پرهیز کنید. لیکن حاصل احزابی که به خاطر پیروزی، نام ورزشکار یا هنرپیشه مشهوری را جزء لیست خود می‌آورند و با انتخاب آراء اکثریت هم الجاهلون در کرسی‌های حکومت می‌پرند یا پرانیده می‌شوند این است که در مرحله عمل نتیجه آشکار می‌گردد. نخست ادعاهای خود را نشر داده و امت با آنان بیعت کرده و به رهبری برگزیده شدند، ماهیت شان در حوادث واقعه آشکار می‎‌گردد .

 فقیهی که با بیعت و پیشوایی برگزیده شده و می‌داند در همه امور حکم متخصص‌ترین آن امر واجب الاجراست، به مجرد اینکه وزیر بهداشت می‌گوید تنها راه مبارزه با کرونا در خانه نشستن است فتوا می‌دهد : اگر کسی برخلاف دستور وزارت بهداشت از خانه بیرون آید کرونا بگیرد و بمیرد نه تنها قاتل است بلکه باید دیه قتل را هم از سرمایه‌اش بپردازد. لیکن مسئولانی که با زر و زور و تزویر بر کرسی‌ها پریده و مجلس آش شله قلمکاری را آفریده‌اند به خاطر رفاه مردم دستور می‌دهند درب سینماها و کتابخانه‌ها را بازکنند تا مردم بتوانند به کتابخانه‌ها و سینماها بروند و این مسئولان برگزیده حکومتهای منتخب اینقدر نمی‌دانند که می‌شود در خانه هم نشست و کتاب خواند و نیازی به بازکردن درب کتابخانه‌ها نیست و نیز با این همه امکانات امروز،  موبایلها و اینترنتها می‌توانند در خانه بنشینند و هر فیلمی را تماشا کنند و چون با بازکردن مجامع عمومی هر روز بر تعداد بیماران کرونا افزوده می‌شود بی‌شرمانه گزارش می‌دهند؛ امروز 2500 مبتلا داریم که 260 نفر آنان فوت کردند و به همین دلیل  است که آئین "ولایت فقیه" می‌گوید تنها برگزیدگان هر رشته‌ایی می‌توانند اظهارنظر کنند.

چه چیزی خطرناک‌تر از اظهارنظر افراد گوناگون، گرچه متخصص در رشته خود باشند، این در حالی است که برخی از یک کاره‌های همه کاره چون بر کرسی‌های مسئولیت می‌نشینند علامه دهر می گردند و مسئولینی که با انتخاب کور و آراء اکثریت هم جاهلون به ریاست نهادی برگزیده می‌شوند را انتخاب می کنند، این می شود که درباره هر امری اظهارنظر و حکم صادر می کنند از جمله در شرایط کنونی جهان ایران یکی  از  10 کشوری است که افراد  مبتلا به کرونا در آن بیشتر است . آری نتیجه مسئولانی که با انتخاب کور و آراء اکثریت هم جاهلون به مسئولیت برگزیده شد این می‌شود که هر لحظه در کشور تعداد مبتلایان بیشتر گردد.

*حیدر رحیم پور  ازغدی

 

 

ارسال نظرات