در راستای اجرای هرچه بهتر کنگره ۳۵۳۵شهید استان زنجان صورت گرفت؛

اجرای طرح هر پایگاه یک شهید توسط سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:از سوی سپاه استان، تقسیم‌بندی کار به صورت «هر پایگاه یک شهید» انجام شده و تاکنون بیش از ۱۸۱ هزار برگ سند از شهدای استان زنجان توسط پایگاه‌های بسیج، جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۲۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در جلسه ستاد سیاست گذاری کنگره ۳۵۳۵ استان زنجان که در سال ۱۴۰۰ برگزار میشود، اظهار داشت:کمیته‌های کنگره تشکیل شده و وظایف هر یک از آن‌ها نیز به صورت مکتوب اعلام و جلسات مختلفی نیز توسط کمیته‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای تالیف و چاپ ۱۲۰ جلد کتاب انجام شده است، افزود:در صورت تامین اعتبار، این کتاب‌ها آماده چاپ هستند.

وی اظهار داشت: از سوی سپاه استان، تقسیم‌بندی کار به صورت «هر پایگاه یک شهید» انجام شده و تاکنون بیش از ۱۸۱ هزار برگ سند از شهدای استان زنجان توسط پایگاه‌های بسیج، جمع‌آوری شده است.

وی از تشکیل ۲۴ کمیته برای برگزاری پاسداشت کنگره شهدا در استان خبر داد و افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند، بنابراین باید برگزاری یادواره شهیدان در استان تقویت شود و برگزاری کنگره سه هزار شهید استان در تحقق این مهم اثر گذار است.


فتح اله حقیقی؛ استاندار زنجان نیز در این نشست با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در جلسات ارزشی بدون عذر موجه افزود:امنیت امروزمان را مدیون خون شهیدان هستیم لذا جلسات ارزشی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مدیران می‌بایست در راستای برگزاری هرچه بهتر کنگره با عشق وعلاقه در این جلسات حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌ای متشکل از بخش خصوصی، خیران و صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی استان تشکیل شود تا در راستای برگزاری هرچه بهتر این کنگره به آن‌ها نیز وظایفی سپرده شود، تصریح کرد: در این شرایط انتظار می‌رود همه برای برگزاری زیبنده کنگره شهدا کمک کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر فضاسازی مناسب شهری اظهار داشت: تمام آثار و اسناد کنگره برای ماندگاری آن باید مکتوب شوند.

گفتنی است در پایان این نشست به طراحان برگزیده آرم کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان جوایزی اهدا شد.
 
ارسال نظرات