مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان :

بازنمایی عملیات بیت المقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از بازنمایی عملیات بیت المقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۷۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

داود سودی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت خوبی برای بلوغ فکری و محتوایی نسل جوان ما در خصوص فهم و انتشار فرهنگ دفاع مقدس است.

 

وی به برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در زنجان اشاره وبیان داشت:بیش از 250هزار سند ومدرک از آثار شهدا جمع آوری  وجهت تولید برنامه های مختلف در اختیار صدا وسیما ومردم وبسیجیان قرار می گیرد.

 

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نمایه سازی وسازماندهی این اسناد توسط مرکز حفظ آثار وارزش های دفاع مقدس سپاه استان انجام می شود،تصریح کرد: چهل سالگی دفاع مقدس یک مناسبت ورخداد ملی است و میبایست در راستای انتقال و انتشار فرهنگ آن تلاش کنیم.

 

سودی با اشاره به ایجاد سایت دفاع مقدس با نام خط شکن ها از 6سال گذشته افزود:این سایت به بررسی وصایا،زندگینامه وآثار شهدا می پردازد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه سالانه بیش از 400 یادواره شهدا در استان زنجان برگزار شده وهمچنین 3-5 کتاب درباره شهدا در مرکز حفظ آثارسپاه استان تولید وبه چاپ می رسد،بیان کرد:این برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت والگوسازی والگودهی به نسل جوان برگزار می شود.

 

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج)در ادامه با یادآوری اینکه سالانه یکهزار برنامه در هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود،ابراز کرد:رونمایی از کتاب،برگزاری جشنواره آثار شهدا با همکاری معاونت فرهنگی سپاه استان ونیز افتتاح فروشگاه کتاب از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در استان زنجان بازنمایی عملیات بیت‌المقدس است که در صورت مساعد بودن شرایط و اعلام ستاد کرونای استان، این عملیات در زنجان باز نمایی می‌شود.

 

سودی گفت: در صورت مساعد نبودن شرایط ویژه برنامه‌هایی در فضای مجازی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی به برگزاری کنگره 3535شهید استان زنجان اشاره کرد و افزود: این کنگره سال آینده در استان برگزار خواهد شد و در این زمینه ستادهای استانی و شهرستانی تشکیل شده است.

 

وی افزود: این کنگره در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان برگزار خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات