نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اقدام جدی برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در زنجان انجام نشده است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نسبت به روند موجود در زمینه اجرای طرح موزه شهدا در استان انتقاد دارم و معتقدم اقدام جدی برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در زنجان انجام نشده است.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۰۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ریاست حقیقی استاندار زنجان با حضور آیت‌الله خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی استان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

آیت الله علی خاتمی در این جلسه بر تداوم برگزاری یادواره شهیدان در استان تاکید کرد و گفت: باید یاد و خاطره شهیدان همیشه در جامعه زنده بماند.

وی بر تبیین و تشریح اهداف و آرمان‌های شهیدان تاکید کرد و یاد آورشد: نسل سوم و چهارم انقلاب باید با فلسفه شهید آشنا شوند.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان، به کنگره سه هزار و ۵۵۰ شهید استان زنجان اشاره کرد و افزود: باید این کنگره در سال آینده با برنامه ریزی با کیفیت برگزار شود.

آیت الله خاتمی روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس را بسیار کند اعلام کرد و گفت: بنده نسبت به اجرایی شدن این موزه انتقاد دارم و قدم‌های جدی در این خصوص برداشته نشده است و در ساخت این موزه از تجربیات سایر استان‌ها استفاده شود.

وی تاکید کرد: همه ما به شهدا مدیون هستیم و در انجام کار‌ها دچار روزمرگی شدیم و کم کاری می‌کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان، به طرح همدلی و کمک مومنانه در استان اشاره کرد و افزود: این طرح جایگزین یوم العباس شد وبا صلابت و شکوهی هم در کشور درخشید و الگویی برای سایر استان‌ها شد.

آیت الله خاتمی افزود: اگر این طرح جایگزین یوم العباس نمی‌شد در کل کشور بیماری کرونا اوج می‌گرفت، ولی با درایت خوبی این طرح برگزار شد.

این مسئول بر گرامیداشت روز ۱۷ شهریور ماه در استان تاکید کرد و افزود: باید یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.
ارسال نظرات