فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه افتخار ما ایرانیان این است که زیر سایه امام رضا زندگی می‌کنیم گفت: آنچه که امروز امت اسلامی برای برون رفت از مشکلات فعلی به آن نیاز دارد حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۴۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  عصر امروز فرمانده سپاه کردستان در جلسه‌ای با خادمین کاروان زیر سایه خورشید دیدار کرد. در این دیدار سردار حسینی اظهار داشت: وجود با برکت مرقد امام رضا (ع) در ایران موجب تعالی روح و برکت در زندگی مادی و معنوی و حتی شکل دهی به نوع زندگی مردم کشورمان شده است.

وی افزود: فرمایشات ائمه معصومین علیهم‌السلام همواره برای ما تازگی دارد و زندگی ما در پرتو عمل به فرمایشات اهل بیت بهتر می‌شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه گفت: خدمت رسانی با نام اهل بیت (ع) به مردم، علاوه بر آثار و برکات فراوان در زندگی و امورات معنوی هر انسان که قابل توصیف نمی‌باشد، تاثیرات اجتماعی فراوانی دارد که این تاثیرات موجب سالم سازی جامعه اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افتخار ما ایرانیان این است که زیر سایه امام رضا زندگی می‌کنیم تصریح کرد: آنچه که امروز امت اسلامی برای برون رفت از مشکلات فعلی به آن نیاز دارد حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت (ع) است.

در پایان حامد امیریان، دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در کردستان با ارایه گزارشی از زحمات و پیگیری‌های سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برای این اقدام خداپسندانه تقدیر و تشکر نمود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات