خبرهای داغ:
خانپور گفت: در چهار ماهه اول سالجاري، 51 هكتار از اراضي صنعتي شهركها و نواحي صنعتي به متقاضيان سرمايه گذاري واگذار
کد خبر: ۹۲۶۲۵۵۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

بره گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوين حميدرضا خانپور در حاشيه بازديد از چند واحد توليدي در شهرک صنعتی ليا با اعلام اين خبر افزود: رشد 2/3 برابری واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی، صنعتي و خدماتي در شهرک های صنعتی، نشان از رونق توليد و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری مي باشد.

وي يادآور شد: در سال " جهش توليد"و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین موفق به جذب 84 متقاضي سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده كه اين ميزان در مدت مشابه سال گذشته 35 قرارداد بوده كه رشد دو و نيم برابري در تعداد جذب سرمايه گذار داشته ايم كه نيمي از سرمايه گذاران با توجه به حمايتهاي استاني طرح توسعه خودر را در استان اجرا مي كنند.

خانپور ميزان سرمايه گذاري 84 قرارداد را هفت هزار و 800 ميليارد ريال عنوان كرده و افزود: با راه اندازي اين طرحهاي صنعتي زمينه اشتغال يكهزار و 796 نفر فراهم خواهد شد.

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان با اشاره به نوع فعاليت اين واحدهاي صنعتي تصريح كرد: بيشترين ميزان فعاليت متقاضيان سرمايه گذاري در حوزه غذايي، فلزي و شيميايي بوده است.

اين مسئول در خصوص بيشترين جذب سرمايه گذار و ميزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتي خرمدشت، ليا، كاسپين 1 و2 به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

وي در پايان ضمن تشكر از استاندار و مديران اقتصادي استان در همراهي شركت شهركهاي صنعتي از رتبه هاي برتر در جذب سرمايه گذار در شهركهاي و نواحي صنعتي استان در چهارماهه اول سالجاري در كشور خبر داد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها