خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از روز چهارشنبه در این استان آغاز می‌شود
کد خبر: ۹۲۶۲۵۶۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

احمد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار داشت: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رسیدگی به اقشار مستضعف جامعه، دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه از سوی سپاه و بسیج به مرحله اجرا درمی‌آید.

 وی، با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ۳ نوبت، افزود: نوبت نخست این رزمایش از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود و نوبت‌های دوم و سوم نیز در ایام دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: این رزمایش با محوریت سپاه و بسیج و نیز با مشارکت دستگاه‌های متولی رسیدگی به امورات خیریه نظیر کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بهزیستی و دیگر سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود.

 وی، با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه تنها خلاصه شده در اهدای بسته‌های کمک معیشتی نیست، گفت: توزیع جهیزیه برای نوعروسان در مناطق محروم و مستضعف نیز در قالب این رزمایش به مرحله اجرا درمی‌آید.

 رحمانی، زمان برگزاری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه را روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم به طور همزمان با دیگر نقاط کشور و با پخش مستقیم از رسانه ملی انجام می‌شود.

 وی، در پایان ابراز داشت: مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه یقینا قوی‌تر و منسجم‌تر از مرحله نخست خواهد بود چراکه تمام تلاش نیروهای انقلابی برای رفع نیازهای هموطنان است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات